• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Men du ska ju INTE gå ner! Du ska ju bygga muskler! 54 kg på 165 är ju inget å ta på. Ska du inte för att bli slankar satsa på att fortsätta väga 54 men ersätta det mjuka, vilket jag betvivlar finns, med muskler?

avil skrev 2008-08-13 09:55:15 följande:
    Mikabella-du har rätt.....men då man bara väger ca 54 o är 167 cm,så ÄR man ju inte överviktig.Inte jag i alla fall...O då blir alla SÅ oroliga över en om man säjer att man vill gå ner lite..O eftersom vi ska gifta oss hemligt så KAN jag inget berätta.
  • AniMann

Hej allihop!
    Gud vad ni har skrivit mycket sen igår tjejer hahaha!

Jag har stött på ett tråkigt problem med min viktnedgång.
    Vänner som är missunsamma!
    Har fått höra kommentarer som: Nu är du till och med smalare än mig! så ska det inte vara! Då blir det fel!

Sen har jag en komps med extremt skev självbild som hela tiden är på mig om att "nu får du inte gå ner mer då får jag ångest" och så sitter hon och försöker pressa i mig mat. Sitter och liksom stirrar och analyserar varje tugga jag tar. Liksom hallå!
    jag äter! bara inte lika stora portioner och lika mycket onödigt som innan!

Jag blir ledsen faktiskt. Känns som att dom vill ha mig som sin "tjocka kompis" så att dom ska känna sig snygga när dom är med mig eller nått...
    Varför är det bara dom som ska vara smala och vackra?
    åååh jag blir lite less..

• Ninnispinnis

Härligt! Vad duktigt du är

Hvidbrud skrev 2008-08-13 10:18:31 följande:
    så bränner det i mina magmuskler igen efter ett pass pilates! Skönt ont!
  • Mikabella

Åhhh härliga givande smärta Haha vad knäpp man är som smilar varje gång man känner krampen i vaderna på vägen ner eller upp för trappan

Hade du några bra Köpenhamn tips?

Hvidbrud skrev 2008-08-13 10:18:31 följande:
    så bränner det i mina magmuskler igen efter ett pass pilates! Skönt ont!
  • ingenjörsbruden
    Mikabella skrev 2008-08-13 10:00:30 följande:
    Madonnas förra skiva! Hmmm vad hette den nu då? Confessions on a dancfloor kanske? Hung up och Sorry är med på den iaf Gillar inte Madonna egentligen men måste erkänna att den faktiskt funkar utmärkt att springa till....Åhhh min favvo...Hihi...Britney Spears nyaste skiva Blackout. Den är helt fantastik! Säga vad man vill om Brittan, men skivan är GRYM att träna till!
    KANON Mikabella!!! Nästan 5 kg är SUPER!!!!

Har haft hela den skivan i ipode när jag tränat!!!

GRATTIS, Ninnispinnis!!! Härligt!!!

Håller med Mikabella helt o hållet!!!
    Men tycker inte du ska sparka igång pitbullen...det låter så brutalt!!!

Har börjat fundera på att byta ut lunchen mot proteindrink...
    Vad rekommenderar ni som dricker sånt?!

Kom igen nu brudar!!! Nu ger vi JÄRNET!!!!
  • avil

Hm,nja.Grejen är att det som finns på mig är sladder av alla graviditeter som töjt ut magen.Har put o hängmage nu.
    O dessvärre så VET jag ju att det mesta inte går att få bort utan kirurgi.Visst-en del muskler går att få dit,men det hjälper inte problemet helt......
    Går jag ner lite till så blir magen en aning plattare.

• Mikabella

KNÄPPISAR! Vad dumma de är mot dig. Det är säkert så som du skriver. De är missunnsamma, vilket folk förvånandsvärt ofta är! De är osäkra på sig själva. Tjejer är sååå knäppa ibland. Vill ha kontroll över sig själva, o har de inte det så går man på o försöker få folk runt omkring att oxå tappa kontrollen?!

Försök att säga det till dem? Är ju hur svårt som helst, emn kan kse man måste våga ruta tillbaka ibland? Tyckr verkligen det är tråkigt för dig.

Hejar på dig min vän. *styrkekramar*

AniMann skrev 2008-08-13 10:21:09 följande:
    Hej allihop!Gud vad ni har skrivit mycket sen igår tjejer hahaha!Jag har stött på ett tråkigt problem med min viktnedgång. Vänner som är missunsamma!Har fått höra kommentarer som: Nu är du till och med smalare än mig! så ska det inte vara! Då blir det fel!Sen har jag en komps med extremt skev självbild som hela tiden är på mig om att "nu får du inte gå ner mer då får jag ångest" och så sitter hon och försöker pressa i mig mat. Sitter och liksom stirrar och analyserar varje tugga jag tar. Liksom hallå! jag äter! bara inte lika stora portioner och lika mycket onödigt som innan!Jag blir ledsen faktiskt. Känns som att dom vill ha mig som sin "tjocka kompis" så att dom ska känna sig snygga när dom är med mig eller nått...Varför är det bara dom som ska vara smala och vackra?åååh jag blir lite less..
  • Mikabella

Haha jodå pitbullen skall sparkas på Hihi. Hon är så olydig om jag inte håller pli på henne...

• Mikabella

Hahaha låter verkligen som om jag har en RIKTIG hund som jag sparkar på Ush vad hemskt om någon skulle tro det! Nä...pitbullen är ju JAG!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...