Ja hoppa är ju super roligt! jag har som ung ridit mycket fälttävlan på ponny
Helt orädd o tuff som tusan...vilket man inte kan påstå nu...Hihi måste erkänna att jag är lite mer insnöad på dressyr just nu
Fast..det BÄSTA som finns är ju änså att rida ner på stranden en riktigt tidig morgon o tokgaloppera flera flera kilometer! Ljuvligt!
Mmmmm pizza..Ska faktiskt ha en liten matglädje dag på torsdag för min familia! Grilla minipizzor på grillen, ungsbaka massor av goda rotfrukter, halloumi. Stor matig quinoasallad, kyckligspett, carpacio på oxfile, grillade havskräftor, nybakatbröd(som lillbror bistår med)små pajer i filodegskal, smörstekta aprikoser med parmaskinak, brushettas och så klart riktigt riktigt goda viner. LÄNGTAR! MMMMMMmmmmmmmm!! Ni är HJÄRTLIGT välkommna förbi om ni är i närheten av Fbg 
Ninnispinnis skrev 2008-08-12 09:29:15 följande:
Hihi, det är helt galet! Behåller mitt -son efternamn som mellannamn, men tar m2bs fina, ovanliga namn Grattis till 53,5! Duktigt! De sista 0,5 tar du av bara farten. Du brukar ju gå ner ett kilo när du tar en pizza och en öl Islandshästarna var helt underbara förresten! Har ridit islandshäst på Island en gång, annars har jag mest ridigt "vanliga" hästar. Vill helst hoppa... Kom igen, BrudSeptember! Nu är vi ju inne på slutspurten!!