• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Ps, kom på att jag glömde äta mat igår:S Hur bra är det?
    Jag åt youghurt och riskakor.....

• BrudSeptember2008

Avil;
    Jag gillar naturdiet, jordgubb. Men bara den färdigblandade!
    Alla plver som man blandar själv smakar mjöl tycker jag:S

Jag älskar brownie-baren också, tror det är nutriletts?

• avil

naturdiet? jaha..är det bara att dricka det då? Istället för en måltid alltså.
    Finns det i alla affärer tro eller bara hälsokost?

• BrudSeptember2008

Det finns i vanlig mataffär. Jag köper det ibland och byter ut bara ett eller två mål om dagen.
    Den är godast kall!:D

• BrudSeptember2008

Det brukar finnas en sån hylla i dom flesta affärer, med måltidsersättningar, barer, soppor och annat.

• Ninnispinnis

Vad duktiga ni är tjejer!

Ingenjörsbruden, inte illa att gå ner 3,5 under semestern! Duktigt!

Tog cykelrundan till stan igår (3,5 mil) samt ett skivstångspass, med liiiite tyngre vikter än sist... Idag ska jag träna spinning efter jobbet, så konditionen får jobba lite också.

Misstänker starkt att jag blir hippad imorgon, så jag får försöka lägga mig tidigt ikväll... M2b är i Sthlm, så planen är spinning, dammsugning & städning, sen middag och ett glas vin i soffan till Mord i Sinnet... Mys!

• ingenjörsbruden

Tack ska ni ha!!! Är GLAD att det börjar röra på sig!!!

Kom på att lite motion har jag faktiskt fått....i sänghalmen

• Ninnispinnis

Allevo hallon/banan (pulver) är helt ok. Finns i vanlig mataffär. Har fått tipset att mosa en banan och ha i, det gör den ännu godare. Funkar om man inte kör ren kur, annars bör man nog skippa bananen. Det har varit min middag de senaste två dagarna...

avil skrev 2008-08-08 09:30:55 följande:
    man kämpar o kämpar-hoppar över godis då alla andra i familjen vräker i sig! O ändå händer typ inget.Känns som om det vore lika så bra att fara o köpa tio wienerbröd som jag är så sugen på.....det kvittar ju ändå? .Får nog köra nåt pulverkur..men VAD har testat förr nutrilett o det var ju SÅÅ äckligt o konstgjord pulversågspånsmak......
  • Ninnispinnis

Haha, där har du dina 3,5 kilo! Ni måste verkligen ha legat i (bokstavligt talat...)

ingenjörsbruden skrev 2008-08-08 10:48:07 följande:
    Tack ska ni ha!!! Är GLAD att det börjar röra på sig!!!Kom på att lite motion har jag faktiskt fått....i sänghalmen
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...