• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Låter bra. Blir väl ett BMI på nära 20? Hamna inte under bara!

Är ju så svårt att veta vilken vikt som är bra bara genom att få en vikt o en längd. Spelar ju så stor roll hur man är byggd. Jag är bara 157 o har ett mål på 52-53 kg. Är väldigt kurvig o kan inte väga mindre för då ser det knäppt ut..Som en krymp Barbie typ.

Hur tänker du gå tillväga för att nå drömvkten då? Tid, metod, belöningar?

AniMann skrev 2008-08-09 15:04:09 följande:
    jag är 167
  • Mikabella

hej svejs Hur går det för dig? Testat One week än? Är lite osäker på vad det är...Pulverdiet?

Bantarn skrev 2008-08-09 15:01:21 följande:
    Hur lång är du?
  • AniMann

Mikabella:
    Jag kommer väl köra på mina powerwalks ett par veckor nu.
    sen är det meningen att jag och sambon ska köpa kort på Friskis & svettis. Jag? på ett gym? det har aldrig hänt förr hahaha

som belöning kommer det bli en stoooor shoppingrunda i Göteborg eller Stockholm =)
    Och sen att kunna ta på sig byxorna utan att det där fläsket hänger ut på sidorna...det är en bra belöning i sig =)
    Har väl ingen direkt tidsgräns. Fast jag är otålig!
    Vill vara smal och tränad nu nu nu! =)

• AniMann

Föresten vilka dagar kör ni invägning?

• Mikabella

jag kör på fredagar. Hihi skryter gärna med mitt senaste resultat

Började på 57 i maj
    Nu 54,1. Jippi!

• Mikabella

kan ju tilläggas att jag har "format" om min kropp ganska rejällt. Var inte mullig inna. Mjukare ju, men hade väldigt mycket ridmuskler. Dvs var mer kompakt och "bitig" Mer "puffiga" muskler. Nu väger jag mindre, har slankare muskler/figur och tränar mer på att få slimmade uthålliga muskler istället för explosiva. Vill inte var kompakt pitbull längre, vill vara grasiös vessla!

• AniMann

Jag satsar också på garsiös vessla loken =)

Vill inte vara superduper smal utan liksom...vanlig och fin...inte slapp som nu =)

hmm..får nog rota fram min gammal pilates DVD...det ska man ju få långa slanka muskler av =)

• AniMann

Grattis till minskningen!
    Jättebra kämpat!

Jag har nog gått ner ca 1,5 till 2 kilo i månaden hela våren...men man går ner snabbare när man har lite att ta av.
    Min kropp förbränner ruggigt långsamt..så det är lätt att tappa motivationen!
    Sen är min sambo kock...usch jag gick upp 7 kilo när vi blev ihop hahaha

• BrudSeptember2008

Duktiga ni är allihop!:D

• BrudSeptember2008

Morrn på er!:D

Hur går det för er alla? Håller ni motivationen?

Här är det lite segt. Jag utförde ingen motion igår, får försöka få in det idag. Jag försöker att hålla koll på vad och hur mycket som jag stoppar i mej.
    Jag vill ju bli smalare, men det är SÅÅÅ svårt att hålla sej borta från allt gott!:S

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...