• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Är väldigt seg nu...Var ute på långpromenad i morse. Har semester, men tycker ändå att det är sååå skönt att ha dagens, eller iaf halva dagens träningen avklarad innan frukost. Idag blev det en runda på 12,8 km. 1,32 min. Ganska bra jobbat va? Ska snart ta mig upp. Har mys i sängen m bok o the o börjar bli lite rastlös..hmmm läs dåligt samvete, av att ligga i sängen. Tror jag tar cyklen till mamma. Hon har oxå semester o jag kommer ut på en ca 7-8 km cykeltur. Ska försöka hålla ett riktigt gott tempo.

Hur går det för er andra? Jag känner mig lite sliten....Är det alltid så att man blöir sjuk bara för att man är ledig? Åhhh vill inte! har inte tid eller lust att bli sjuk! Har 1,5 kg att bli av med på 3 veckor ju! Ahhhhh!!!

• Ninnispinnis

Bra jobbat Mikabella! Jag sitter på jobbet och är fortfarande lite seg efter lördagens hippa... Är dock oerhört motiverad att träna skivstång i eftermiddag, för att neutralisera helgens utsvävningar

Visserligen brände jag nog en del kalorier på ridningen och 3 timmars fångarna på fortet (samt dansande till Singstar...), men det blev ju en hel del mat och vin... Det var värt varenda kalori, men nu känner jag mig peppad att köra på med träning och sunt leverne igen

Välkommen, Thailand! Secret Box är väl en bra motivationsfaktor, kan jag tänka mig. Heja!

• Ninnispinnis

Det var förresten oerhört skönt att ligga i soffan igår och läsa hur bra det är med ätardagar... Tack tjejer!

• Mikabella

Hihi jag håller med! grattis till en lyckad hippa min vän! Jag ÄLSKAR islandshästar. De är verkligen roliga att rida. hade lite förutfattade meningar om dem inna, "storhäst"tjej som man är, men sedan en vän skaffat sig några o jag har fårr rida den så är min uppfattning helt annorlunda. De har så mycket att ge de små trollen

• Mikabella

---ååhhhh jag skrev mycket längre, men det försvann!!!!! SKUMT! åh orkar inte köra pekfingerbaletten en gång till. Får kramp. Jaja i korta ord vill jag bara skicka lite kramar till dig Ninnis, Börjar du oxå bli nervös? Jag fattar inte att detbara är 3 veckor kvar. Ahhhhhhhh! Ojojojo

• Ninnispinnis

Hihi, vad söt du är! Ja, lite nervös är jag allt... Framförallt känns det så overkligt! Det har liksom alltid varit så abstrakt och långt fram i tiden, och nu är det plötsligt snart dags

19 dagar!! Helt sjukt! Skickar lite kramar tillbaks till dig

• Ninnispinnis

Sitter och övar på min nya namnunderskrift... Gud vad häftigt att jag snart är gift med min darling!!

• SnuttisSessan

Hejsan allihopa :) Jag är ny på denna tråd.
    Idag tränade jag på min cross trainer för första gången på över ett år. Semestern är slut och nu måste allvaret börja igen.

• BrudSeptember2008

Här går det så seeegt...
    Motivationen tryter verkligen.

• SnuttisSessan

Åt kyckling sallad idag och har bakat eget bröd. Men just nu står två sockerkakor i ugnen för att sedan frysas direkt...

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...