GRATTIS, SOMMARGRÖNT! Ha en riktigt härlig resa, det har du verkligen förtjänat
Jag blev hippad i lördags!
Det var verkligen en helt underbar dag, som mina alskade vänner hade planerat helt utifrån mig och mina intressen. En sammanfattning:
På förmiddagen var jag och shoppade med svägerskan, hon "skulle köpa klänning till bröllopet". Plötsligt hör jag mitt namn i högtalaren på köpcentrat, med en uppmaning om att gå till Burger King, där min plånbok ligger... Jag smet in på toaletten först, och när jag kom ut stod mina härliga vänner utanför! Det visade sig att de hade suttit på toaletten i 30 minuter, eftersom vi inte hörde det första utropet
Sedan körde vi till en gård där vi red på islandshästar! Det var helt underbart, gammal hästtjej som jag är
Därefter hade de dukat upp lunch vid havet, mums! Sen körde vi in till Utmaningarnas hus, typ som Fångarna på fortet. Vi delades in i två lag, och tävlingsmänniskan i mig vaknade direkt... Där sprang vi runt i 3 timmar (de hade skrivit fel på tiden så vi fick en timme extra...), skitkul!
Sen blev det ett stopp på Coop där jag fick spela lite blockflöjt och ställa ett par frågor till män i olika åldrar. Därefter var det på med ögonbindel och in i bilen, som efter mycket om och men tog oss hem till mitt kära hus, där svägerskans sambo väntade med grillen klar. Massa god mat och gott vin blev det! Alla mina väninnor hade med sig varsin sak, som representerade ett minne som jag skulle berätta om. Jättekul, och många skratt blev det
Därefter var det dags för Singstar! Konstigt nog har jag aldrig provat det, men det var ju superkul
Sen sjöng (vissa bättre än andra...
) och dansade vi fram till klockan 04...
Vilken dag! Bara det att mina vänner har planerat detta ihop, för min skull, var nog för att jag skulle fälla en tår... Detta kan jag leva på länge
Som ni kanske förstår var det mest soffan som gällde igår, tillsammans med bästis/tärna/vigselförrättare...