Du...för att lugna dig lite...Jag kan pendla i vikt 2! kg från dag till dag! Man får panik! Kör en liten renkur kansek? J jag vet det är asjobbigt. jag har testat o tappade faktiskt 1,5 kg på en vecka! Efteråt gäller det ju såklart att fortsätta träna o äta rätt annars går man säkert upp det igem. Jag har INTE gått upp det jag förlorade så jag rekomenderar faktiskt en 7-dagars Cambridge för att få igång viktminskningen o för att få motivationen åter! Var VÄLDIGT kritisk innan, men var nyfiekn o tänkte att det inte skadar att prova
Drickorna är goda o mättande
Läs mer på www.viktkliubben.nu. Där köpte jag. Är ju värt att läsa om iaf?
BrudSeptember2008 skrev 2008-08-12 09:51:36 följande:
Ni är helt galet DUKTIGA!:DMikabella;Såklart att du kommer att nå ditt mål!:D Inte många hekto kvar! Vad kul!:DNinnispinnis;Det är ju precis den bekräftelsen man vill ha av sin blivande/man!:D Kämpa på, du är ju också snart i mål!Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel.. Väger mej för ofta kanske? Från igår tills idag så skilde det 1(!) KILO!? Igår cyklade jag i alla fall 1,2 mil och åt inte mer än vanligt. Har inte cyklat nåt i helgen... Åt lite godis på fre-lör kväll. Kan det komma nu?Jag väger mej flera gånger om dagen, funderar på att plocka ur batterierna eller ställa ut vågen i garaget:SMen jag kämpar på. Nu är det mindre än 3 veckor kvar! Jag vill i alla fall ner till delmålet, som jag nådde för nån månad sen men gått upp igen.Nä, nu ska jag hjälpa till med renoveringen här hemma!Kikar in sen!