• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis
    ingenjörsbruden skrev 2008-08-08 11:10:44 följande:
    Duracellkaniner.......det bara går o går *hehehehe*
  • tobiasochlinda

hej på er, har jobbat i 3 timmar nu och mockat, gått, städat i stallet, helt slut! ska nu äta lite filmjölk och sen åka och hämta barnet. första paniken över håret har börjat lägga sig, vet nu bara inte riktigt vad jag ska göra med det... vill inte klippa bort all längden... får väl avvakta och se...

• Ninnispinnis

Då har du ju fått ordentlig motion! Skönt att det känns lite bättre med håret. Som sagt, ta väl hand om det och avvakta lite.

tobiasochlinda skrev 2008-08-08 11:53:14 följande:
    hej på er, har jobbat i 3 timmar nu och mockat, gått, städat i stallet, helt slut! ska nu äta lite filmjölk och sen åka och hämta barnet. första paniken över håret har börjat lägga sig, vet nu bara inte riktigt vad jag ska göra med det... vill inte klippa bort all längden... får väl avvakta och se...
  • BrudSeptember2008

Vad ska alla göra idag då?

Jag sitter fortfarande inne och degar.. Lilleman har precis somnat, så jag ska hoppa upp på cykeln så fort sambon och hans sällskap åker iväg.

Sen får vi nog åka iväg och handla en doppresent och hälsa på hos någon, för annars får jag nippran!;)

• Hvidbrud

Här regnar det igen..
    Jobbar och väntar på kund. Sen ska jag "synda" dricka vin och äta sushi. Min kolega slutar idag och det ska vi dricka för!

Vet att man inte ska säga så här, men: på TISDAG börjar jag... Då jäklar ska jag komma i form igen. Jag kommer ihåg hur skönt det var att känna sig stark och utsträkt. Och stolt!

Ni är ju så fantastiskt duktiga at jag får helt dåligt samvete och bara tjuvläser tråden....

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2008-08-08 15:31:05 följande:
    Här regnar det igen.. Jobbar och väntar på kund. Sen ska jag "synda" dricka vin och äta sushi. Min kolega slutar idag och det ska vi dricka för! Vet att man inte ska säga så här, men: på TISDAG börjar jag... Då jäklar ska jag komma i form igen. Jag kommer ihåg hur skönt det var att känna sig stark och utsträkt. Och stolt!Ni är ju så fantastiskt duktiga at jag får helt dåligt samvete och bara tjuvläser tråden....
    Va bra att vi inspirerar!! Häng du med här hos oss!!
  • BrudSeptember2008

Visst är det så att man får dåligt samvete när man läser om alla som är så superduktiga....

Regnet öser ner och jag har precis lagt mina kottar. Den ena somnade som en stock, och den andra läser en tidning.
    Sambon jobbar tills imorgon så jag är gräsänka. Men lider ingen nöd för det, jag ska få lite besök av en väninna senare ikväll, som jag inte träffat på länge:D

Idag cyklade jag inte lika flitigt som igår, lilleman vaknade och var ledsen.. Så kan det gå ibland när man har barn.
    Det blev i alla fall 6300 steg. Alltid något:D

Ha en mysig fredagskväll nu tjejer!:)

• BrudSeptember2008

Sammanlagda steg to-fre; 26 950

• AniMann

Hej!
    Får man hoppa in i denhär tråden även fast man inte har nått bröllop som hägrar?
    Har läst eran tråd jättelänge men inte skrivit nått innan.

Har under våren gått ner 10 kilo men har dom där 4 envisa rackarna kvar. Dom sitter som berget!
    Har börjat gå 5 km om dagen nu så vi får se om det blir nån fart på´t.

Såg att ni diskuterade måltidsersättninger.
    En som jag tycker är jättegod är Noka choklad som finns på hälsokost. Smakar gudomligt om man jämför med naturdiet.
    När jag får jobbigt godissug brukar jag köpa Swebar (finns också på hälsokost) med mintchoklad smak. Det smakar gudomligt! till och med godare än mintkakor =)

• Ninnispinnis

Välkommen! Klart du får hoppa in

Grattis till dina -10, starkt jobbat! Hur gjorde du? Vet hur det känns med de där trivselkilona som bara verkar ha bestämt sig för att vara kvar... 5km om dagen låter dock som en bra medicin Tack för tips om måltidsersättning! Tycker Allevo är helt ok, men testar gärna något annat när paketet är slut. Nu ska jag återgå till mitt kalla glas rosévin och Mord i Sinnet på tv... Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

AniMann skrev 2008-08-08 20:57:00 följande:
    Hej!Får man hoppa in i denhär tråden även fast man inte har nått bröllop som hägrar?Har läst eran tråd jättelänge men inte skrivit nått innan.Har under våren gått ner 10 kilo men har dom där 4 envisa rackarna kvar. Dom sitter som berget!Har börjat gå 5 km om dagen nu så vi får se om det blir nån fart på´t.Såg att ni diskuterade måltidsersättninger.En som jag tycker är jättegod är Noka choklad som finns på hälsokost. Smakar gudomligt om man jämför med naturdiet.När jag får jobbigt godissug brukar jag köpa Swebar (finns också på hälsokost) med mintchoklad smak. Det smakar gudomligt! till och med godare än mintkakor =)
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...