Välkommen! Klart du får hoppa in
Grattis till dina -10, starkt jobbat! Hur gjorde du? Vet hur det känns med de där trivselkilona som bara verkar ha bestämt sig för att vara kvar... 5km om dagen låter dock som en bra medicin
Tack för tips om måltidsersättning! Tycker Allevo är helt ok, men testar gärna något annat när paketet är slut. Nu ska jag återgå till mitt kalla glas rosévin och Mord i Sinnet på tv... Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!
AniMann skrev 2008-08-08 20:57:00 följande:
Hej!Får man hoppa in i denhär tråden även fast man inte har nått bröllop som hägrar?Har läst eran tråd jättelänge men inte skrivit nått innan.Har under våren gått ner 10 kilo men har dom där 4 envisa rackarna kvar. Dom sitter som berget!Har börjat gå 5 km om dagen nu så vi får se om det blir nån fart på´t.Såg att ni diskuterade måltidsersättninger.En som jag tycker är jättegod är Noka choklad som finns på hälsokost. Smakar gudomligt om man jämför med naturdiet.När jag får jobbigt godissug brukar jag köpa Swebar (finns också på hälsokost) med mintchoklad smak. Det smakar gudomligt! till och med godare än mintkakor =)