• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Så skönt att vara hemma igen och ha tillgång till er och denna tråden när motivationen tryter!:D

Jag funderar på att dricka lite naturdiet som lunch och middag idag, och kanske byta ut några mål i några dagar.
    Inte köra någon ren kur, för det fixar jag nog inte.
    Får nog ge mej av till affären och köpa några shakes...
    Håll tummarna för mej!:D

Jag ringde precis och bekräftade bokningen av lokalen och bad att få komma och titta på den. Vad ska jag inte glömma att kolla på?

Mikabella; när gifter du dej? I slutet på aug?

• Ninnispinnis

Mikabella, livet leker bra idag tack! Solen skiner även här i Köpenhamn... Köpte faktiskt Allevo igår, men har inte testat dem än, börjar med att byta ut nån måltid tror jag...

Igår blev det gåing på stan, sen powerwalk 75 minuter. Idag planerar jag cykling fram och tillbaks till stan (3,4 mil), och yoga för första gången ;-o Imorgon skivstång/kondition 75 min och på fredag spinning 60 min. Nu jäklar!!

Lämnade in ringarna igår, och fick se min fiiina vigselring igen Bokade även hotell på Caesars Palace i Las Vegas samt helikoptertur över Grand Canyon till bröllopsresan Börjar nästan kännas verkligt nu!

• Ninnispinnis

BrudSeptember, jag blir också svullen när jag har mens. Brukar därför undvika att väga mig då Skulle nog inte heller klara ren kur, är alldeles för matglad...

Kolla hur ni kan ställa borden, hur bordsplaceringen funkar. Kolla även köket, om ni ska ha maten lagad där. Vi anlitar cateringfirmans personal till att städa dagen efter, det kanske ni också kan göra? Eller fråga i lokalen om ni kan hyra in någon därifrån. Skönt att slippa tänka på det ju...

Klart festen blir lyckad! Positivt tänkande!!

• Ninnispinnis

Cantaton, hur har det gått med din farmor?

• Sommargrönt

Hej alla! Här händer så mycket så jag har inte tid att svara er alla, mina små söta peppningsvänner!

Brudseptember: Jag går alltid NER i vikt när jag har mens...mycket skumt, verkar vara tvärtom alla andra, men mig gör det inget för den kommer lagom till bröllopsdagen (inte lika kul men hellre då än på bröllopsresan känner jag)

Mikabella: Jag står fortfarande stilla på 67,6 kg och det känns hur bra som helst. Idag har jag sista dagen på jobbet och det enda som är kvar innan lördag är att packa till bröllopsresan (förutom att handla lite mat, hämta kostym och ringar, gå på manikyr....men dessa saker måste ju göras sista dagarna...) så jag tror jag ska hinna med en powerwalk idag. Förkylningen verkar inte bryta ut (peppar peppar) för jag mår mycket bättre. Har varit rätt pirrig men nu har det lagt sig, känns som att det är för att jobbet försvinner idag och jag kan fokusera på mig bara. Sov ju för lite i natt men ikväll ska jag skicka mig själv i säng klockan 22, som om jag var ett barn. Så, läget är under kontroll! Tack snälla för att du är så söt med Borås-tipsen. Men de får klara sig med H&M och vanliga affärer annars!

Kram alla! Jag tittar in och läser och ni är underbara. Men nu blir det inte mycker mer ljud av mig förrän jag är tillbaka från bröllopsresan i September. Om ni inte hör av mig mer innan dess så lycka till alla som ska gifta sig! Och passa er för höstfrestelserna! När hösten är runt knuten så lockar tv-soffan...gå inte i den fällan! Kram på er alla och tack för allt. Jag hade aldrig klarat det utan er!

• avil

mikabella-vill gärna väga typ 53 eller 54.INTE mer.men jag verkar inte kunna gå ner mer... Ska ju gifta mig 15 sep o då vill jag ha nått detta mål.....

• Ninnispinnis

Sommargrönt, LYCKA TILL på lördag! Ska tänka på dig Och NJUT av att du har varit så himla duktig och nått ditt mål. Du kommer att stråla! Ser fram emot att se bilder sen

Ha en underbar bröllopsresa i USA! Vet inte om du hinner hem innan vi åker (2sep), men i så fall kanske du kan ge mig några sista minuten tips

Lycka till och stor kram!

• tobiasochlinda

mikabella jo då, visade mitt f.bl sto idag som jag ska sälja, tror du inte hon har gjort sig illa inatt och typ ine går att rida!!!!!!!!!! SUCK va trött jag blir..... nåväl har en plan b för henne så jag får väl ta den då (låna ut henne till en god vän som avelssto i 1 år)

ang socker så krom tabletter har jag ätit i omgångar utan skillnad. och frukt blir jag hungrig av så det är nog mer nåt fiber rikt jag ska satsa på.

• Hvidbrud

Sommargrönt: Lycka till!Kom i håg att njuta varenda ögolblick för det hela känns som en dröm! Du har varit så duktig och jobbat så hårt och nu är det dags att skörda! Och gå långsamt in i kyrkan... Njut! Det är DIN dag!

• Hvidbrud

Jag svullnar också upp som en michelingubbe innan mensen. Brösten blir som två sprängfärdiga ballonger och kroppen vägrar att släppa vätskan. Alltid lika skönt när det är över och jag får tillbaks min kropp! (och mitt humör...)

Stel i hela kroppen efter 4 timmars massage igår - första kången på 3 veckor. Men sov 10 timmar inatt, så jag hinner inte träna! Kanske är det för att jag slutat med sockret igen, sommargrönt. Det hade jag inte tänkt på.

Hur funkar korm?

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...