Hej alla! Här händer så mycket så jag har inte tid att svara er alla, mina små söta peppningsvänner!
Brudseptember: Jag går alltid NER i vikt när jag har mens...mycket skumt, verkar vara tvärtom alla andra, men mig gör det inget för den kommer lagom till bröllopsdagen (inte lika kul men hellre då än på bröllopsresan känner jag)
Mikabella: Jag står fortfarande stilla på 67,6 kg och det känns hur bra som helst. Idag har jag sista dagen på jobbet och det enda som är kvar innan lördag är att packa till bröllopsresan (förutom att handla lite mat, hämta kostym och ringar, gå på manikyr....men dessa saker måste ju göras sista dagarna...) så jag tror jag ska hinna med en powerwalk idag. Förkylningen verkar inte bryta ut (peppar peppar) för jag mår mycket bättre. Har varit rätt pirrig men nu har det lagt sig, känns som att det är för att jobbet försvinner idag och jag kan fokusera på mig bara. Sov ju för lite i natt men ikväll ska jag skicka mig själv i säng klockan 22, som om jag var ett barn. Så, läget är under kontroll! Tack snälla för att du är så söt med Borås-tipsen. Men de får klara sig med H&M och vanliga affärer annars!
Kram alla! Jag tittar in och läser och ni är underbara. Men nu blir det inte mycker mer ljud av mig förrän jag är tillbaka från bröllopsresan i September. Om ni inte hör av mig mer innan dess så lycka till alla som ska gifta sig! Och passa er för höstfrestelserna! När hösten är runt knuten så lockar tv-soffan...gå inte i den fällan! Kram på er alla och tack för allt. Jag hade aldrig klarat det utan er!