• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Föresten..det blev inte 5 km...det var sååå härligt, friskt ute, o det gick såååå bra att springa så det blev 1 mil! Hihih. Min kropp känns sååå bra just nu! Jag är stark! Hurra!

• Ninnispinnis

DUKTIG!

Mikabella skrev 2008-08-05 11:26:31 följande:
    Föresten..det blev inte 5 km...det var sååå härligt, friskt ute, o det gick såååå bra att springa så det blev 1 mil! Hihih. Min kropp känns sååå bra just nu! Jag är stark! Hurra!
  • Ninnispinnis

BTW, du kommer att vara supersygg i din klänning!

• Ninnispinnis

Läste för länge sedan en expert som sa att om man står och stampar på samma vikt trots träning och diet, så är det sannolikt kroppens idealvikt man har hamnat på. Att det är där kroppen mår bäst och därför håller sig där. Det känns kanske inte så, men det kan ju vara något att tänka på...

• Sommargrönt

Tack så mycket för era grattis! Det känns dubbelt så kul att ha gått i mål då! Hihi!

Jag ska styrketräna lite. Men i övrigt blir det nog ingen promenad ens för jag blir bara sämre och sämre...Bättre att vila nu och hoppas att jag kan få till lite träning torsdag och fredag tror jag...

Vad duktig du är Mikabella! Jag önskar jag hade kunnat springa nu också...det är så härligt mycket syre i luften...

Angående Gi, så körde jag det för något år sedan. Jag var bara trött precis första dagarna, som man blir när man är sockerberoende och slutar med godis. Efter det så blev jag bara piggare. Man får ju i sig näringen man ska och med GI så får du ju kolhydrater också, bara inte lika mycket som vanligt och samma sort! Så var lugn!

• Sommargrönt

Mikabella, jag har världens off topic fråga till dig.

Min pappa och fru, med två barn (17 och 19 år) och en flickvän (20 år) kommer hit till bröllopet. På torsdag ska de titta på fotboll i Borås och behöver göra av med lite tid innan det. Pappa frågade om det fanns några bra klädaffärer där, du vet som outlets eller fabriksshoppar. Jag vet att vi åkte mycket på sånt där när jag var liten men vet inte hur mycket som är kvar. Jag åker alltid till Lager157 i Gällstad och det är ju för långt bort.

Jag tror att de skulle tycka H&M var helt ok liksom...de är från djupa skogarna i Norrland, så värsta märkeskläderna är inget måste. Tror dem vill fynda lite bara...Har du några tips på affärer? Finns H&M kvar? Och finns det någon annan..?

• Mikabella

Är lite kass på Borås, men jag har vänner som är där ifrån. Kan kolla med dem ikväll om du vill!

Sommargrönt skrev 2008-08-05 13:54:40 följande:
    Mikabella, jag har världens off topic fråga till dig.Min pappa och fru, med två barn (17 och 19 år) och en flickvän (20 år) kommer hit till bröllopet. På torsdag ska de titta på fotboll i Borås och behöver göra av med lite tid innan det. Pappa frågade om det fanns några bra klädaffärer där, du vet som outlets eller fabriksshoppar. Jag vet att vi åkte mycket på sånt där när jag var liten men vet inte hur mycket som är kvar. Jag åker alltid till Lager157 i Gällstad och det är ju för långt bort. Jag tror att de skulle tycka H&M var helt ok liksom...de är från djupa skogarna i Norrland, så värsta märkeskläderna är inget måste. Tror dem vill fynda lite bara...Har du några tips på affärer? Finns H&M kvar? Och finns det någon annan..?
  • Ninnispinnis

Sommargrönt, tack för info om GI! Då återstår bara att sätta sig in i alla regler och GI-värden...

Funderar på om det förblir regnfritt så jag kan ta cykeln idag igen, när jag ska in och träffa en kompis på stan. Det är ju ganska grått... Men å andra sidan är jag ju vattentät

Krya på dig Sommargrönt, passa på att vila!

• Sommargrönt

Tack! Du är en klippa!
    Hittade någon shoppingguide med outlets, men det är ju så många. De har bara ett par timmar på sig så man vill gärna skicka dem till ett eller ett par ställen som verkligen är bra. H&M Rowells har fyndbutik, så den ska jag tipsa om. Men om du får höra om någon annan pärla så skulle det vara toppen! Du är så söt!

Mikabella skrev 2008-08-05 13:56:36 följande:
    Är lite kass på Borås, men jag har vänner som är där ifrån. Kan kolla med dem ikväll om du vill!
  • BrudSeptember2008

Hejsan på er!

Nu är vi hemma och har landat i vardagen efter semestern. Det blev ca +2 kilo, men men... :S

Nu är det 4 veckor och 4 dagar kvar tills bröllopet! Iiiiii...
    Jag börjar bli lite nervös....

Sommargrönt;
    GRATTIS till att du har nått ditt mål! Det förtjänar du verkligen så duktigt som du har kämpat!!!!!:D

Kram Kamelen;)

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...