Håller med! ta det lugnt. Styrke träna lite lätt framför tv. Situps, rygglyft o knäböj. kan kännas skönt att göra något så att man inte känner sig "förlappad"...hihi vilket jag VÄLDIGT lätt gör. Är bra att hålla träningslågan vid liv. Kanske det är ett bra tillfälle att slipa lite på musklerna istället för kondisen just nu?
Jag kom ju på att armarna syns såååå mycket mer än benen i brudklänningen ju!
Ojoj mina ben är ju typ super tights o snygga o ska täcka av en lång kjol...armarna är ju bara!! Ahhh dax att ta fram hantlarna, gummibandet och tvinka sig själv till att styrketräna lite
Vad roligt med klänningen!!!!!! jag ska till sömmerskan med min imorgon. Har inte haft på mig den sedan i feb! Oj jag är faktiskt lite nervös...Har ju förlorat 2 kg sedan dess...2kg som dessutom syns rätt bra! Tur att man har korsettsnörning
Som sagt 4 dagar kvar för dig nu! Det pirrar tom i min mage!! Åhhhh vad roligt! *pirr pirr*
Ninnispinnis skrev 2008-08-05 11:16:47 följande:
Sommargrönt, GRATTIS till målet! Vad duktig du har varit, verkligen kämpat på! Hade nog skippat löpningen och promenerat i stället om jag kände mig krasslig. Och dessutom prioriterat vila och sömn! Sömnbrist blir man knäckt av, och dessutom går man ju upp i vikt...Härligt att det ordnade sig med klänningen! 4 dagar... Wiiii