• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

jag behöver er tjejr! Slogs just av det faktum att det är mindre än 30 dgar kvar till mitt bröllop! Shit!! 3 kg ska ju bort!! HJÄLP! Ahhhhhh! Tur att jag bara jobbar halvtid denna veckan o sen går på semester fram till 30 agusti/slutmålsdagen/min bröllopsdag! HJÄLP!!!! Måste verkligen låta pitbullen få vittriung på blod nu Shit vad jag ska jobba! Tagga tagga! Träna träna. Diet diet! Klarar jag 3 kg så kommer jag tusan med vara såååå imponerad att jag ska belöna mig själv med att köpa en häst!!!! Får börja kolla på hästannonser nu för det SKA BARA GÅ!

Pepp pepp pepp! Please! Help me!!

• avil

Mikabella-ja du fixar det!!! D vet ju hur man gör! Så bara KÖR så det ryker!!
    Ät bra o jobba!!!

• Sommargrönt

Grattis till hippan Mikabella! Vad skönt att du inte gick upp också!

Håll tummarna för mig imorgon alla...Dels ska jag klänningsbrottas med sömmerskan...kommer bli riktigt otrevligt känner jag på mig för hon gör verkligen inte sitt jobb...och sen hoppas jag att vågen visar på målgång imorgon...Men vet inte efter min tacosmiddag med glassefterrätt...

Godnatt alla!

• tobiasochlinda

har gått massor idag och visserligen ätit endel fel men det är nog kompenserat... hade just ett bråk med min man...
    så ledsen:( ush

• tobiasochlinda

vägde mig imorse, förra måndagen vägde jag jag 82,9 nu 81,2!

• Mikabella

Grattis till viktnergången!

Ush inget roligt att bråkas. Hoppas att ni snart är vänner igen. *Kramar dig*

tobiasochlinda skrev 2008-08-04 07:39:40 följande:
    vägde mig imorse, förra måndagen vägde jag jag 82,9 nu 81,2!
  • Mikabella

Idag kom kilona som ett brev på posten...Skoj..INTE.

• Sommargrönt

Tobiasochlinda: Grattis till viktnedgången! Stackare...bråkade med min blivande igår också...rejält...och bara 5 dagar till bröllopet nu...känns inget bra alls...men vi blev ju sams igen...är bara en massa bröllopsnerver här...Hoppas ni redde ut det...Kram till dig! Tänk på viktnedgången istället!

Mikabella: Usch, stackare! Hoppas det inte var för mycket?

Själv så visade vågen...68,1. Vad är det för fel? Kan den inte bjuda på det där sista hg så jag kommer i mål? Nu har jag pendlat ner mot detta i två veckor men inte vill vikten ner under inte...Och jag är SÅ nervös. Har så mycket bröllopsnerver! Ojojoj...

• Hvidbrud

Vi bråkade också som små bin innan och efter bröllopet. Närverna är ju spända som violinsträngar och det är ju lättas, tryggast (och dummast) att avreagera sig på den som står en närmst. Det tog oss en vecka att komma tillbaks till oss själva igen. Nä, gifta mig ska jag bara göra en gång! Jag lovar!
    Har lagt in två bilder på mig och min man... kommer fler!

• Hvidbrud

Försöker uppdatera mig på allt som hänt i tråden, så jag kan veta var det ska peppas men har bara hunnit till sidan 35... Ni har verkligen jobbat på bra tjejer!
    Jag ska ta mig en tur över sundet nu, äta lunch med pappa. Ska bli mysigt. Kraaam!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...