• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis

Hmmm, känner igen det där med lättretliga bröllopsnerver och tjafs...

Mikabella, vad kul att du fick en lyckad hippa! Har misstankar om att jag kanske blir hippad på lördag Vi får ge gärnet fram till 30/8, det är ju mindre än fyra veckor kvar! Heja heja! Har du koll på bröllopsplaneringen förresten? Jag tror jag har det, men är rädd för att jag plötsligt inser att jag glömt en massa saker...

Sommargrönt, bara ett ynka hekto kvar! Det motsvarar ju typ en deciliter vatten... Lycka till med klänningen idag!

• Ninnispinnis

Hvidbrud, vad snygg du är på bilderna!

• Hvidbrud

Tack Ninnispinnis! (har lagt upp några fler nu...)
    Jag kände mig som en skogsrås-prinsessa! Stackars gubben hade inte sovit nått natten innan, för han hade blivit "avfestad" från familjen dagen innan...
    Tips: Se till att sova ordentligt nätterna innan bröllopet. Är man super trött, så spelar det ju ingen roll hur hort man har kämpat för att gå ner i vikt, man har ju ingen energi att stråla med kvar... Sov och drick vatten. (alltid, det är dessutom det bästa tipset för att hålla vikten annars också.)

Nya undersökningar visar att man går upp i vikt om man sover minder än 6 timmar regelbundet.

Sommargrönt: Mitt tips till dig är (som vanligt...) mer fiber, mer vatten, absolut 0 socker och god mat och en härlig tränings tur. Håll dig borta från glassen denna veckan så ska du se att det går. Hur lång är du?

• Sommargrönt

Haha! Att sova är ett bra tips. Men hur gör man det när bröllopsnerverna spökar. :)
    Min blivande åker dessutom till USA i jobbet inatt och kommer hem torsdag...snacka om bra uppladdning inför bröllopet...och sen åker vi tillbaka till USA två dagar senare...han kommer dö av jetlagsförvirring! :)

Jag är 169 lång...så jag har 5 kg till jag vill ner sen. Det är därför jag är rädd att gå upp under resan, så den sista biten ska kännas "för lång" sen...Tränar mycket, äter så mycket fibrer man kan när man är glutenallergisk...sockret blir inte direkt noll...jag älskar glass...men bara lite blir det...

Hvidbrud skrev 2008-08-04 14:22:37 följande:
    Tack Ninnispinnis! (har lagt upp några fler nu...)Jag kände mig som en skogsrås-prinsessa! Stackars gubben hade inte sovit nått natten innan, för han hade blivit "avfestad" från familjen dagen innan... Tips: Se till att sova ordentligt nätterna innan bröllopet. Är man super trött, så spelar det ju ingen roll hur hort man har kämpat för att gå ner i vikt, man har ju ingen energi att stråla med kvar... Sov och drick vatten. (alltid, det är dessutom det bästa tipset för att hålla vikten annars också.)Nya undersökningar visar att man går upp i vikt om man sover minder än 6 timmar regelbundet. Sommargrönt: Mitt tips till dig är (som vanligt...) mer fiber, mer vatten, absolut 0 socker och god mat och en härlig tränings tur. Håll dig borta från glassen denna veckan så ska du se att det går. Hur lång är du?
  • tobiasochlinda

hej hej, blivit lite fel matkultur idag, men sånt som händer, s länge det inte är marabou så är det ändå ok för min del. ska ut och gå nu i stormen... måste då jag måste flytta några av hästarna, har 13 min att gå enkel väg till en av hagarna, rätt bra då blir det iallafall lite promenad varje dag.. kram på er!

• Mikabella

Åhhhh du är ju SSÅÅÅÅÅ VACKER! Oh my god. Grattis!...både till ditt fagra yttre och till bröllopet! Vilken gullig man du har

Hvidbrud skrev 2008-08-04 12:10:00 följande:
    Vi bråkade också som små bin innan och efter bröllopet. Närverna är ju spända som violinsträngar och det är ju lättas, tryggast (och dummast) att avreagera sig på den som står en närmst. Det tog oss en vecka att komma tillbaks till oss själva igen. Nä, gifta mig ska jag bara göra en gång! Jag lovar! Har lagt in två bilder på mig och min man... kommer fler!
  • Mikabella

jag har ledigt i 3 dagar nu!!! jippi!! sen barea jobba fre o lör...SEN SEMESTER I VECKOR! Åh sååå skönt. Nu ska här banne mig deffas Träning, strikt diet och massor av styrka! SKA HA BORT DE SISTA JÄKLANS KILONA! Så det så!

Hahaha har faktiskt haft lite abstinense efter er idag..har inte haft till gång till internet på HELA dagen o jag har verkligen saknat er! Är så mysigt att bara kika in emellanåt ju! Puss på er!

Ps..Ni är alla duktiga! Bra att ni inte ger upp trots lite motgångar. Be bara mig om pepp om ni behöver. Jag är såååå toktaggad nu o lovar att försöka smitta er så mycket jag bara kan! Är här för er tjejer! Ni är bäst! ds.

• Mikabella

Sommris: jag har hittat Tingeling! Hihi hoppas att hon tittar in hä snart. Hon har varit å husvagns semester. Saknar henne..Hon är så gullig.

• Mikabella

Nu skriver jag igen...hihi tjatmaja jag är !

Ninnispinnis: Kom på att jag har ju gått upp 0,4 kg igen..Inte så mycket, men man är ju lite nojjig nu såhär på slutspurten.

Snart semester på riktigt o då ska jag verkligen börja med all planering inför bröllopet på riktigt!

har inte velat planera för länge eftersom jag vet att jag är så jäklans full av ideer o då hade hunnit ändra mig 10000 gånger...Håller redan på att vela en hel del när det kommer till dukning o dekorationer.

• Ninnispinnis

Mikabella, jag känner igen mig i det där! Kan tänka mig att du är en riktig idéspruta Vi har faktiskt bett m2bs systrar ansvara för dukning och dekoration, tillsammans med min mamma som ansvarar för blommor och bukett. Tänkte att om jag förlitar mig på dem så kan jag ju inte hålla på och ändra mig och krångla. Har sagt ungefär hur vi vill ha det, sen har vi fullt förtroende för dem

Mina föräldrar ordnar transport (båt + häst och vagn ) så slipper vi tänka på det också. Jobbar fram till en eller två dagar innan bröllopet, så det är skönt att kunna lämna över lite...

Men träningen prioriterar jag däremot! Det är nog det jag fokuserar mest på för tillfället... Vi är ju snart där De där 0,4 kg har garanterat försvunnit nästa gång du väger dig. Har precis kommit hem från ett skivstångspass, så nu känner jag mig STARK!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...