Haha! Att sova är ett bra tips. Men hur gör man det när bröllopsnerverna spökar. :)
Min blivande åker dessutom till USA i jobbet inatt och kommer hem torsdag...snacka om bra uppladdning inför bröllopet...och sen åker vi tillbaka till USA två dagar senare...han kommer dö av jetlagsförvirring! :)
Jag är 169 lång...så jag har 5 kg till jag vill ner sen. Det är därför jag är rädd att gå upp under resan, så den sista biten ska kännas "för lång" sen...Tränar mycket, äter så mycket fibrer man kan när man är glutenallergisk...sockret blir inte direkt noll...jag älskar glass...men bara lite blir det...
Hvidbrud skrev 2008-08-04 14:22:37 följande:
Tack Ninnispinnis! (har lagt upp några fler nu...)Jag kände mig som en skogsrås-prinsessa! Stackars gubben hade inte sovit nått natten innan, för han hade blivit "avfestad" från familjen dagen innan... Tips: Se till att sova ordentligt nätterna innan bröllopet. Är man super trött, så spelar det ju ingen roll hur hort man har kämpat för att gå ner i vikt, man har ju ingen energi att stråla med kvar... Sov och drick vatten. (alltid, det är dessutom det bästa tipset för att hålla vikten annars också.)Nya undersökningar visar att man går upp i vikt om man sover minder än 6 timmar regelbundet. Sommargrönt: Mitt tips till dig är (som vanligt...) mer fiber, mer vatten, absolut 0 socker och god mat och en härlig tränings tur. Håll dig borta från glassen denna veckan så ska du se att det går. Hur lång är du?