• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • avil

jag har gått upp ett par kilo nu under vår semester ... väger ändå under 55! Så jag får väl vara nöjd...
    Nu till veckan börjar mannen jobba o DÅ blir det lättare att gå ner igen.
    Sen har jag ju till 15 september på mig att gå ner mina 3kilon,så det ska nog gå bra känns det som.

• Sommargrönt

Mikabella: Tack för din tröst! Den är verkligen ovärderlig!

Ninnispinnis: Vi åker måndag om dryga veckan, två dagar efter bröllopet.

Avil: Grattis! Vad skönt att höra om någon som har positiva besked efter sin semester! Det peppar mig!

Tobiasochlinda: Du kommer säkert gå ned massor. "Vardagsmotion" är ju det viktigaste sägs det!

Dsy: Haha, vet precis hur du känner det. Har haft träningsdille sen jag gick upp efter campingen. Har sprungit och promenerat massor. Idag när jag vaknade gjorde det ont överallt. Och inte på ett bra sätt...inte träningsvärk utan bara...värk...Vila någon dag så känns det bättre och tänk på att kalorierna har ju bränts ändå!

Hvidbrud: Välkommen tillbaka! Vi har saknat dig så! Du får väl ta över lite efter mig här nu för jag har ju snart bröllop och hinner inte titta in så mycket. Och sen ska jag åka på bröllopsresa. Du ska få ett hedersuppdrag av mig. Se till att du har positiva besked till mig om hur det gått för dig att hitta motivationen och hämta dig efter bröllopsresan, så du kan peppa och trösta mig när jag kommer hem igen. Jag är SÅ nervös att jag ska gå upp allt igen och ge upp...

Vet ni vad alla! Jag aktade mig lite för kolhydrater och tränade som en tok...och drack massor med vatten. Och i morse visade vågen 68,2 kg igen. Jag har tappat alla 9 hekto på tre dagar! Nu ska vågen visa 68 imorgon! Är så glad! Tack så jättemycket alla för att ni hjälpte mig att hålla ut!

• Mikabella

Åh vad avis jag blir Portugal...FUSK! Roligt att du är tillbvaka. Har saknat dig.

Hvidbrud skrev 2008-08-03 02:02:18 följande:
    Oj oj sånt liv i tråden! Härligt!Har precis kommit hem från bröllopsresan portugal. Croasaint till frukost varje dag, massa gooood mat och vit magnum... men nu är det slut på vetebrödsdagarna! (som min mage dessutom har svullnat upp som en balong av...)! Nu ska jag köra järnet igen! God mat, härlig träning och super pepp från er, era härliga bruttor! Har saknat er!
  • Hvidbrud

Mikabella: Du ska ju dit själv snart... Vilket härligt land! Vilka gada människor de är. jag får nästan lust att flytta!

Har börjat dagen, efter att äntligen fått sova i en skön säng (den ska med om jag skulle flytta!), med en härlig nociese sallad i paviljongen i parken... Gott!
    Drömde att jag sprang, det måste väl betyda att kroppen har saknat det och det är dags att komma igång igen.

Sommargrönt: Jag ska nog vara klar med att peppe när du kommer tillbaks! Du ska nog klara det fint. Man ska ju njuta att vara på bröllopsresa och det betyder inte att man ska vara helt osund.

Alla andra: ser fram emot att lära känna er också och dela tips, pepp och motivation!

• Mikabella

Det var ju det jag sa!! Grattis vad skönt! Min våg har oxå bvarit snäll Ner 0,4 iaf! 54,6 lägsta noteringen på länge!...o detta trots att jagätt slarv & blivit hippad igår!!! Hihihi så roligt o mysigt detvar! Hela berättelsen finns på min blogg här på BT...om någon är nyfiken...

Jag är SÅ nervös att jag ska gå upp allt igen och ge upp...Vet ni vad alla! Jag aktade mig lite för kolhydrater och tränade som en tok...och drack massor med vatten. Och i morse visade vågen 68,2 kg igen. Jag har tappat alla 9 hekto på tre dagar! Nu ska vågen visa 68 imorgon! Är så glad! Tack så jättemycket alla för att ni hjälpte mig att hålla ut!
    [/citat]

• Mikabella

Dsy04: Vad duktig du är! Är ju så härliga att plaska/simma ju! Bor du utomland månne tro?

• Mikabella

Du är allt lite busig du! Ajabaja! Men det är ju sååå svårt att tacka nej när någon bjuder ju...Dumma dom! Jag hade min möhippa igår Så kul! å jag måste ju skryta lite.. ...hihih en STOR påse bullar o godis lades framför min näsa...Jag åt bar 1 bulle!!! Klappar mig själv lite på kinden. Solt

tobiasochlinda skrev 2008-08-01 17:57:32 följande:
    hua, fick besök idag som hade med sig nybakade bullar så jag har ätit 4 bullar och em massa mörk choklad!!!!!!!!! varför har man inte karaktär nog att stå emot för, eller åtminstonde sluta efter 1??????????????????? :(
  • Mikabella

Vad du är söt Ler med hela ansiktet...Denna tråden ÄR VERKLIGEN beroendeframkalland! Älskar den o er!

Ninnispinnis skrev 2008-08-02 22:23:26 följande:
    Bra inställning! När åker ni till USA, förresten?Vi har varit uppe i Småland idag, i sommarhuset där vi ska gifta oss. Vi övade lite på vigseln, hur vi ska gå och var gästerna ska stå, med mera. Mamma blev så rörd att hon blev tårögd när jag och m2b kom gående fram mot bryggan, trots att jag hade joggingbyxor, träskor och en halvvissen prästkrage som bukett... Hur ska det då gå på bröllopet, vi är så blödiga i vår familj Nu sitter jag ute på verandan med älsklingen, tar ett glas vin och planerar bröllopsresan Som tur var ringde telefonen, så då hann jag ju smita in hit till er en stund...
  • Mikabella

Till Sommargrönt ju...namnet försvann visst...

Mikabella skrev 2008-08-03 16:22:02 följande:
    Det var ju det jag sa!! Grattis vad skönt! Min våg har oxå bvarit snäll Ner 0,4 iaf! 54,6 lägsta noteringen på länge!...o detta trots att jagätt slarv & blivit hippad igår!!! Hihihi så roligt o mysigt detvar! Hela berättelsen finns på min blogg här på BT...om någon är nyfiken... Jag är SÅ nervös att jag ska gå upp allt igen och ge upp...Vet ni vad alla! Jag aktade mig lite för kolhydrater och tränade som en tok...och drack massor med vatten. Och i morse visade vågen 68,2 kg igen. Jag har tappat alla 9 hekto på tre dagar! Nu ska vågen visa 68 imorgon! Är så glad! Tack så jättemycket alla för att ni hjälpte mig att hålla ut![/citat]
  • Dsy04

sommargrönt

tack för uppmuntra för det gör mig glad att veta att man är inte ensam om träningsvärk och att man har bränd nåt he he he

ja man ska vila i mellan man bara känner dålig samvetet när man har varit duktig o så....

gick till poolen idag endå hela dan he he men jag simmade lugn ingen träning o så. beställde bara gud mat o sen goo glass men imån kör jag igen he he

mikabella
    Ja vi bor i cypern...så det är rätt varmt.

idag när vi hade badat klart gick jag till duschen och min kompis sa att om du ska gifta dig måste du en vecka innan din resa till swe sola ryggen jämt för det är så markerad min badräckt i ryggen hehehe....

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...