• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Grattis!

snart fru magnusson skrev 2008-07-30 15:15:54 följande:

imorse visade vågen sig för nedanför 62-strecket. Äntligen!
  • Fratris

Vad glad jag blir, vad duktiga vi alla varit! Verkar ju gå super för alla!

Själv tonade jag håret idag... HELT MISSLYCKAT! Blev liksom rödaktigt, sååå fult på mig ;-( Stack ner till frisören och frågade om man kan tona över det röda... så nu sitter jag här med en mörkbrun toning i håret. Hoppas hoppas på att det röda försvinner... *håller tummarna*

Vill ju vara fin till på fredag ;-(

Cantaton: Yes, han är från London... men vi pluggar båda i Manchester för tillfället - men terminen börjar i slutet på Sep, så vi drar till Thailand och Kambodja i en månad den tolfte Augusti

Därav filandet på beachformen 2008! Haha

Hoppas nu bara håret blir bra... vill ju vara skitsnygg på fredag när vi ses igen

Han sa också att vi ska på ngt releaseparty i London den 6:e Augusti... YES tänkte jag, då kan jag använda min sprillas nya, svarta LBD! (Little Black Dress) - suuuupersnygg fodralklänning!!! Till det killer-heels... åh vad skönt det ska bli att mingla och sippa på drinkar i en snygg blåsa!

• chamor

Fratris.. Vart i Thailand ska ni? Vi åker på Honeymoon den 11! Kanske ses!?

• Fratris

Puuuuh håret är iaf räddat!

chamor: Vi landar i Bangkok, sen hade vi tänkt ta dagen som den kommer Jag har varit där 5 ggr innan, pojkvännen 1, så vi är inte THailandsoskulder... men vi kommer iaf åka o så vattenfallet Kananchaburi eller hur det stavas, sen kommer vi hålla oss till öarna i öst då det är regnsäsong på västsidan... Koh Tao, där vi blev ihop, kommer vi definitivt åka tillbaks till

Vart ska ni? Och vad kul med honeymoon i Thailand, så passande! Jag älskar Thailand!

• Cantaton

Fratris, tur att håret blev räddat!!

Själv jobbar jag över.. trots det vackra vädret.

• Cantaton

Jag jobbade över rejält idag. Gick hem 21.30. Kom hem strax efter 22 och då var det bara att förbereda för morgondagen. Har iaf försökt varva ner en aning. Jag är galet trött, men ändå inte säker på att jag kan somna. Men jag MÅSTE. Har inte sovit tillräckligt någon natt den här veckan - och det är redan för sent för att göra det inatt.

Hur som lyckades jag uppnå mitt dagsmål i steg trots att jag satt på ett kontor mellan 8 och 21.30.

Dagens steg: 10778

• chamor

Vi ska först till Koh Samui och sedan till Koh tao! Koh tao är vi på mellan den 16-21. Jag är afrika veteran men första gången i Asien. Min m2b var i burma för några år sedan..

• tobiasochlinda

hejhej, idag ska jag komma ihåg att hänga på mig stegräknaren nu på morgonen.

• Cantaton

Gör så! Så kan vi jämföra på kvällarna Har du något dagsmål? Just nu har jag 10000 steg per dag som mål, men ska höja något varje vecka ett tag fram över.

tobiasochlinda skrev 2008-07-31 08:19:30 följande:
    hejhej, idag ska jag komma ihåg att hänga på mig stegräknaren nu på morgonen.
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...