Det MÅSTE vara vatten. Anslut dig till gänget som försöker ha is i magen o INTE drabbas av panik!
Jag kör nutrilett till frukost o lunch idag.
Jag ska sluta 16 idag!!!! och ska ta en riktig mys eftermiddag med Mr på stranden. Mumsiga grova smörgåsar medgrilad halloumi, o ungsrostade grönsaker, en melonsallad med mynta och massor av fräch hemlagat isthe
Senare ikväll så tänder vi engångsgrillen. Grillar mumsiga nötfärsbiffar med kapris och fetaost i, äter en matig sallad med kikärtor, quinoa och pinjenötter. Duktigt slarv
Massor av god mat i små portioner och med vettigt innehåll
Bada, mysa och bara vara tillsammans.
Fratris skrev 2008-07-29 10:52:45 följande:
Usch och fy.. idag är JAG bakis och plufsig... maten igår blev ändå healthy för att vara på restaurang - ugnsbakat kycklingbröst med bulgursallad och en sås på soltorkade tomater. Drack 3 glas vin och blev jätteberusad!! hahaha man är verkligen en "lightweight" på riktigt nu!Men problemet är ju att portionen igår var enorm, och idag känner jag mig verkligen däst... gått upp 2 kg också, men är nog rätt säker på att det är maten och allt vatten jag bälgade i mig igår innan jag gick till sängs *hoppas*Idag blir det en renkur Nutrilett dag!