Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Jag vet hur det känns, vi har 29 grader på kontoret... Men jag slipper ju de otrevliga kunderna i alla fall
Eftersom vi nästan alla har gått upp de sista dagarna så MÅSTE det ju vara värmen, eller hur?!
Tänk att det bara är några veckor kvar, sen slipper du de tråkiga kunderna, och blir dessutom FRU!
Mikabella skrev 2008-07-28 14:09:54 följande:
Hej...Inge bra med party..Tror jag är lite för utpumpad för att egentligen festa som jag gjort...Är helt slut. Tror faktiskt jag har drabbats av ett mindre värmeslag. Har ångest för att gå till jobbet, ingen AC o runt 32 grader. MASSOR av turister som sliter i reakläderna, klagar på hur varmt det är o är rentutsagt för jävlans otrevliga mot mig. Jag börjar snart gråta. PANIK! Ush jag känner mig fet som en gris och har inte kunnat gå/springa verken idag eller igår. Vågen har hoppat upp 1,2kg!!!!!!!!! Åh idag är det verkligen INTE en bra dag. Vill gråta på riktigt..Förlåt allihopa att jag kommer o sabbar er glada stämning...Skulle behöva lite kramar....Jag är så fruktansvärt trött inombord och i kroppen idag. Hur tusan ska jag klara att jobba i 2 veckor till?...