Min gudson är också 2 - snart 3. Och vi har sprungit runt hela helgen medan (hans) mamma o pappa är i Spanien. Kastat pappersflyg, badat, lekt kurragömma, gått skogspromenader, plockat blåbär, gjort sandslott, läst, sprungit runt huset, snurrat runt, lekt flygplan & Prästens lilla kråka... Mitt lilla yrväder... 
Ninnispinnis skrev 2008-07-28 10:43:17 följande:
Cantaton: Bra att kombinera motion med gudmorsplikter Har också en liten gudson på 2 år, och att springa runt och leka med honom bränner kalorier kan jag lova!Sommargrönt: Min m2b blev bortrövad iklädd brottartrikå, det var verkligen en syn Han var faktiskt i bra skick, men det blev ju en lång dag eftersom han blev hämtad klockan 07 och var väl hemma ca klockan 04, så han var allt lite reducerad... De hade kul i alla fall, och det är ju det viktigaste. Åh vad härligt att den stora dagen närmar sig! Med valskurs, promenad och springträning kommer de sista hektona flyga av dig!Fru Magnusson: Härlig motivation! Heja! Springa, simma och gå låter som en perfekt kombo Fratris: Duktig!Mikabella: Härligt att de verkar ha vårdat själen i helgen, med socialt umgänge och party Själen behöver ju också tas om hand, inte bara kroppen (vilket man glömmer ibland mitt i all bröllopsformning...)