• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Sommargrönt

Mikabella: Se det från den ljusa sidan. Sist du hade matorgie så hade du ju gått ner massor när du vägde dig. ;)

• Fratris

Söt du är Sommargrönt! Jag mår myyycket bättre idag, gick upp lite extra tidigt och sitter och äter en omelett gjord på 2 ägg men bara 1 äggula nu Protein protein!

Och sen ska jag ut och gå milen, innan det blir sjukt varmt igen

Pepp pepp... var duktiga en dag till, vägning imorrn ju

• Mikabella

Jag är sååååååå SJUKT bakis...Ojojoj vad många enheter alkohol det blev igår...Dumma mig....fast å andra sidan hade vi riktigt roligt! Nu ska jag till mina vänner Malin & Kim o blr ompysslad Jordgubbar, skugga och utomhus dusch...pallar nog inte stranden riktigt än...Får bli lite senare. Just det ja....badade igår natt..Hahaha typ vid 23...Härligt när man kommer på saker som man liksom har glömt...Hahaha...

• Cantaton

Stegrapport:

Lör: 8619
    Sön: 9595

Snitt steg/dag vecka 1: 10141

(Emellertid finns en dag som drar upp snittet, så mest riktigt skulle jag säga är nånstans mellan 9000-9500.

Mål för nästa vecka: 10000 steg varje dag (om jag så ska gå runt, runt i lägenheten i slutet av kvällen).

• Fratris

Ny vecka, nya tag, ny invägningsdag!

59.2kg stod min lilla våg på imorse på 59.2kg, även fast jag börjat äta igen Så det verkar som att det går stadigt neråt trots glykogenet fylls på (har försökt äta liiite kolisar under upptrappningen). -2kg på en vecka!

Och måtten, hur mkt jag minskat sen förra vägningen (måndagen)

Midja: -1cm
    Lår smalaste stället: 1cm
    Lår tjockaste stället: 1.5cm
    Höft: 1cm

Hoppas komma under 59kg till på fredag, men 2 hekto BORDE väl inte vara några problem?! Fast jag ska ut på middag idag med en tjejkompis, så lär synda med vin

Mikabella: Hoppas din bakfylla är botad! Men bra att ni hade roligt... hoppas JAG inte är bakis imorrn

Cantaton: bra där, och bra mål! Ny vecka, nytt mål - I like

• Fratris

Oj, glömde skriva ut minustecknet framför lår- och höftmåtten... men det är iaf minus!

• Ninnispinnis

God Morgon!

Skippar nog vägningen idag eftersom det är den där tiden i månaden som man blir lite svullen... Blir bara besviken om vågen pekar uppåt, så jag tar det nästa vecka då det förhoppningsvis blir mer rättvisande.

Har haft hela familjen på besök, så det har blivit en hel del mat och lite vin, men å andra sidan lite dansande på Winnerbäckkonserten också

Min darling blev svensexad i lördags så det var inte så mycket aktivitet på honom igår, men jag lyckades få ut honom på en kvällspromenad i alla fall...

Idag blir det jobb, sedan lite ärenden på stan och slutligen en garanterat svettigt skivstångspass

• Ninnispinnis

Bra jobbat allihopa förresten! Vad duktiga ni har varit i värmen!

• Cantaton

Oj, vad duktigt! Heja! Två hekto lär du definitivt klara!

Jag brukar väga mig på onsdagar - ska se till att ta måtten den här gången också. Och fotografera. Jag har ju ändå så långt kvar till mitt mål.

Fratris skrev 2008-07-28 06:54:55 följande:
    Ny vecka, nya tag, ny invägningsdag! 59.2kg stod min lilla våg på imorse på 59.2kg, även fast jag börjat äta igen Så det verkar som att det går stadigt neråt trots glykogenet fylls på (har försökt äta liiite kolisar under upptrappningen). -2kg på en vecka!Och måtten, hur mkt jag minskat sen förra vägningen (måndagen) Midja: -1cmLår smalaste stället: 1cmLår tjockaste stället: 1.5cmHöft: 1cmHoppas komma under 59kg till på fredag, men 2 hekto BORDE väl inte vara några problem?! Fast jag ska ut på middag idag med en tjejkompis, så lär synda med vin Mikabella: Hoppas din bakfylla är botad! Men bra att ni hade roligt... hoppas JAG inte är bakis imorrn Cantaton: bra där, och bra mål! Ny vecka, nytt mål - I like
  • snart fru magnusson

nu kör jag igång på allvar. var ute och sprang i helgen, men det blev även vin och god mat också, så det jämnar ut sig..

men nu är det full fart. den här veckan tänkte jag köra hårt för att komma igång ordentligt!

det är sista veckan innan semestern så jag är riktigt trött på morgonen, jag kommer liksom inte ur sängen:( får kompensera det med en promenad på lunchen.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...