Buhu... jag mår så dåligt! Det var ju idag jag skulle ut och drinka med tjejerna (ja jag skulle ju dricka läsk då), men det klarar jag inte... ha fått värmeslag eller nåt, har känt mig helt yr, matt och svag hela dagen! Började med powerwalken imorse där jag inte drack tillräckligt, sen sa det stopp med pulvret... för jag mådde så otroligt illa.
Kände att jag nog blir tvungen att börja äta lite smått för att jag kände mig så svag, så tyvärr "misslyckas" jag med att gå på renkur till tisdag, som var tanken... Men nåja, försöker intala mig själv att det inte är så illa att renkuren tog slut 3 dar innan den borde gjort det - ska ju köra kombinerat ett tag istället nu.
Har ätit jättelite kycklingfile (säkert max 30 gram) med paprika och lök, samt ett äpple idag. Så ketosen är väl bruten, och förhoppningsvis luktar jag gott snart igen
Är bara suuuperorolig för att jag ska svälla upp okontrollerat pga glykogenet o vattnet, men förhoppningsvis gör jag inte det om jag kör kombinerat pulver o mkt protein istället för kolisar...
Mikabella: JAG VILL INTE HELLER VÄGA MIG PÅ MÅNDAG NU, buhu!
Har säkert gått upp allt jag lyckats gå ner eller ngt! Och situationen på jobbet låter ju inte lysande, drick mkt vatten så du inte slutar som mig... (mår fortfarande skit)
Sommargrönt: Kul med blivande på svensexa!
Hoppas han får kul!