• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Fratris

Suck, sååå avis Mikabella... jag är sååå svag för vin. Speciellt på sommarn! JAG ÄLSKAR VIN!!!

Men nu ska jag hålla mig... iaf till semestern :P

• BrudSeptember2008

Åh vad mysigt att åka HD...:D
    Hoppas att du får en super härlig kväll!:)
    Unna dej lite gott i helgen! Det är du verkligen värd så duktig som du är! Inspiration för mej är du också!:)

Kanske är det så att det är värmen som gör det då...? Hmm..

Till er andra som har svarat!:)
    Grejen är ju att jag verkligen rör på döfläsket, har precis just nu avslutat 42 minuter på motionscykeln. Blandar promenadet med cykling, detta gör jag nästan varje dag.
    Som i förrgår promenerade jag 40 minuter och sen direkt hoppade på cykeln i 40 minuter. Jag tänker på vad jag stoppar i mej. Men ÄNDÅ har jag gått upp!?!?
    Inte 2,2 kilo sen igår, det började i början på veckan, typ tisdag. (När kom värmen?)

Tack för peppet, ska ta 40 minuter promenad ikväll också, så vet jag att jag i alla fall har motionerat. Och hoppas på att kilona "rinner" av mej snart!:)

KRAAAAAM på er alla!:D

• Mikabella

...Du Brudis..sex är ju en väldigt bra motions form...särskilt såhär i sommartid med semester o allt...kanske ni skulle kunna öka på dosen lite? ...man har ju liksom "träningsredskapen" med sig..Hihi...

• BrudSeptember2008

Ps;

Nån som gifter sej 6 september?

Ps igen;
    Trist att stinka aceton...
    Men vad gör det sen när du är smal och snygg?;)

• BrudSeptember2008

*asg*

Hihi, att du altid ska få mej att le!:D

Men du, så här en kamel till en annan...
    Det finns INGEN ork när det är så varmt, vi är helt slut på kvällarna;)

• chamor

Förresten.. Vet inte om jag egentligen passar in i den här tråden för jag är ganska passiv både i tråden och när det gäller både mat och träning.. Men är så glad för mitt godissug är nästan helt borta!! Alltid något!

• Mikabella

Jag gick oxå upp när jag började öka min träningsmängd!! Blev helt tokig. Ok tänkte jag..de första2 kg kanske är muskler då..men när ska det släppa?! Gick 7 veckor o ihärdig träning..SEN släppte det! Nu har jag blivit av m 2 kg o har 3 kvar. Kan glädja dig med att pga av värmen här på jobbet vägde jag idag 56,2kg..Det är + 1kg från igår!

Lovar att om du bara fortsätter att vara lika duktig så kommer det snart att hända grejer!

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-25 13:58:36 följande:
    Åh vad mysigt att åka HD...:DHoppas att du får en super härlig kväll!:)Unna dej lite gott i helgen! Det är du verkligen värd så duktig som du är! Inspiration för mej är du också!:)Kanske är det så att det är värmen som gör det då...? Hmm..Till er andra som har svarat!:)Grejen är ju att jag verkligen rör på döfläsket, har precis just nu avslutat 42 minuter på motionscykeln. Blandar promenadet med cykling, detta gör jag nästan varje dag. Som i förrgår promenerade jag 40 minuter och sen direkt hoppade på cykeln i 40 minuter. Jag tänker på vad jag stoppar i mej. Men ÄNDÅ har jag gått upp!?!? Inte 2,2 kilo sen igår, det började i början på veckan, typ tisdag. (När kom värmen?)Tack för peppet, ska ta 40 minuter promenad ikväll också, så vet jag att jag i alla fall har motionerat. Och hoppas på att kilona "rinner" av mej snart!:)KRAAAAAM på er alla!:D
  • Mikabella

Klart du passar in!!! Vi vill INTE bli av med dig!

chamor skrev 2008-07-25 14:02:36 följande:
    Förresten.. Vet inte om jag egentligen passar in i den här tråden för jag är ganska passiv både i tråden och när det gäller både mat och träning.. Men är så glad för mitt godissug är nästan helt borta!! Alltid något!
  • Mikabella

Haha ja det kan väl kännas igen...men et är väl som med träningen..man måste ge sig tusan på det...när man väl har satt igång, o helt klart efteråt, förundras man ju alltid varför det skulle vara en så jobbig sak att göra

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-25 14:02:01 följande:
    *asg*Hihi, att du altid ska få mej att le!:DMen du, så här en kamel till en annan...Det finns INGEN ork när det är så varmt, vi är helt slut på kvällarna;)
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...