Jag gick oxå upp när jag började öka min träningsmängd!! Blev helt tokig. Ok tänkte jag..de första2 kg kanske är muskler då..men när ska det släppa?! Gick 7 veckor o ihärdig träning..SEN släppte det! Nu har jag blivit av m 2 kg o har 3 kvar. Kan glädja dig med att pga av värmen här på jobbet vägde jag idag 56,2kg..Det är + 1kg från igår!
Lovar att om du bara fortsätter att vara lika duktig så kommer det snart att hända grejer!
BrudSeptember2008 skrev 2008-07-25 13:58:36 följande:
Åh vad mysigt att åka HD...:DHoppas att du får en super härlig kväll!:)Unna dej lite gott i helgen! Det är du verkligen värd så duktig som du är! Inspiration för mej är du också!:)Kanske är det så att det är värmen som gör det då...? Hmm..Till er andra som har svarat!:)Grejen är ju att jag verkligen rör på döfläsket, har precis just nu avslutat 42 minuter på motionscykeln. Blandar promenadet med cykling, detta gör jag nästan varje dag. Som i förrgår promenerade jag 40 minuter och sen direkt hoppade på cykeln i 40 minuter. Jag tänker på vad jag stoppar i mej. Men ÄNDÅ har jag gått upp!?!? Inte 2,2 kilo sen igår, det började i början på veckan, typ tisdag. (När kom värmen?)Tack för peppet, ska ta 40 minuter promenad ikväll också, så vet jag att jag i alla fall har motionerat. Och hoppas på att kilona "rinner" av mej snart!:)KRAAAAAM på er alla!:D