• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Dsy04

hej cantaton tack!
    det roligare med simming är att man inte blir svettig utan man är bara så trött

• Cantaton

Haha, fast jag tycker att det är rätt skönt att bli svettig, eftersom man verkligen, verkligen känner att man har presterat

Dsy04 skrev 2008-07-28 11:08:59 följande:
    hej cantaton tack!det roligare med simming är att man inte blir svettig utan man är bara så trött
  • Dsy04

hej
    ja den där är ett annat sett o se det he he he
    jag hoppas o se minas prestationer i vågen o i kläder heheh

ha det underbart nu far vi

• Ninnispinnis

Då har du ju haft fullt upp, och garanterat förbränt en hel del på köpet! Visst är det underbart att få ha ett litet gudbarn att rå om, innan det är dags för egna...

Cantaton skrev 2008-07-28 10:47:44 följande:
    Min gudson är också 2 - snart 3. Och vi har sprungit runt hela helgen medan (hans) mamma o pappa är i Spanien. Kastat pappersflyg, badat, lekt kurragömma, gått skogspromenader, plockat blåbär, gjort sandslott, läst, sprungit runt huset, snurrat runt, lekt flygplan & Prästens lilla kråka... Mitt lilla yrväder...
  • snart fru magnusson

tack ska ni ha, det känns bättre nu. gick en stund på lunchen och det känns skönt.

det gäller att komma ihåg att dricka mycket vatten nu när det är så varmt.

• Cantaton

Jättemysigt men han var bra jobbig emellanåt Han ville inte äta o inte sova. Då blir barn griniga, liksom... Men sååå söt ändå. Det dröjer några år innan vi skaffar barn. Sambon har tre år kvar på universitetet som han vill avverka först, o därefter gärna hinna jobba lite.

Ninnispinnis skrev 2008-07-28 13:41:17 följande:
    Då har du ju haft fullt upp, och garanterat förbränt en hel del på köpet! Visst är det underbart att få ha ett litet gudbarn att rå om, innan det är dags för egna...
  • Mikabella

Hej...Inge bra med party..Tror jag är lite för utpumpad för att egentligen festa som jag gjort...Är helt slut. Tror faktiskt jag har drabbats av ett mindre värmeslag. Har ångest för att gå till jobbet, ingen AC o runt 32 grader. MASSOR av turister som sliter i reakläderna, klagar på hur varmt det är o är rentutsagt för jävlans otrevliga mot mig. Jag börjar snart gråta. PANIK! Ush jag känner mig fet som en gris och har inte kunnat gå/springa verken idag eller igår. Vågen har hoppat upp 1,2kg!!!!!!!!! Åh idag är det verkligen INTE en bra dag. Vill gråta på riktigt..Förlåt allihopa att jag kommer o sabbar er glada stämning...Skulle behöva lite kramar....Jag är så fruktansvärt trött inombord och i kroppen idag. Hur tusan ska jag klara att jobba i 2 veckor till?...

• Ninnispinnis

Hmm, känner igen det där...

Jag börjar faktiskt bli riktigt sugen nu... Pluggade ganska sent i karriären, och har nu jobbat snart ett år på mitt jobb där jag trivs superbra. M2B har också bra och stabilt jobb, och vi har precis flyttat till hus och gifter ju oss 30/8, så jag vet inte när det skulle passa bättre liksom... Så efter bröllopet låter vi naturen ha sin gång

Cantaton skrev 2008-07-28 13:42:58 följande:
    Jättemysigt men han var bra jobbig emellanåt Han ville inte äta o inte sova. Då blir barn griniga, liksom... Men sååå söt ändå. Det dröjer några år innan vi skaffar barn. Sambon har tre år kvar på universitetet som han vill avverka först, o därefter gärna hinna jobba lite.
  • malintrollet

Ojojoj vad mycket man har att läsa igen!

Jag låg ute i solen igår och skulle bara sola liiite... hade smort in mig och allting, men vad gör dumma jag?? jo jag SOMNAR!
    Insåg när jag kom hem att jag fått en vacker, jämn solRÖD färg över hela kroppen och min skönhetssömn blev mest plågsam..*suck*

Är rejält nyfiken på vad jag väger nu, men har fortfarande ingen våg... Får vänta tills rikedomarna strömmar in på kontot i slutet på augusti!

Det jag märker nu är dock att jga verkligen inte fysiskt klarar av att äta lika mycket som förut...det är ju ändå jättepositivt! Så jag äter mindre, nyttigare och mer kontrollerat, och om vågen skulle visa på viktuppgång skulle jag verkligen bli förvånad!

Kämpa på allla i sommarvärmen!

• malintrollet

'Mikabella: STOR kram från mig!! Jag har också haft ett helvete med sura folk som ringer från all over och beskyller mig för ett elavbrott som drabbat hela kvarteret...
    Du har min fulla medkänsla för att du bvara vill fälla ett par tårar då och då!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...