• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Duktigt! Har faktiskt inte hört det där om tidningspapper.

Ja, quinoagryta kan bli riktigt gott

Jo, precis - uppenbarligen går jag så mkt ändå, men som sagt, man får koll på att man sköter sig. Dessutom tänker jag höja minimum-antal-steg-per-dag-ribban från vecka till vecka ett tag framöver.

malintrollet skrev 2008-07-29 09:44:07 följande:
    Hej hopp i värmen!Jag putsade fönster hela eftermiddagen och kvällen igår, och har nu för första gången i livet provat ett "husmorstips"; gnida fönstrena med tidningspapper efteråt för att få bort ränder o så. SHIT vilken utsikt det blev sen!Har även inhandlat quinoa och gjorde gryta igår o åt quinoa till... riktigt gott faktiskt!!cantaton: Bra jobbat att du kommer upp i bra stegantal! Jag tycker det är roligt med stegräknaren för man känner sig så duktig på dagarna fastän man egentligen går lika mycket som man brukar. Man får ju också peppning till att gå mer.mikabella: Hoppas det känns bättre för dig idag! efter ett dopp i havet efter jobbet känner du dig nog mycket bättre. Alla har vi dåliga dagar ibland då man känner sig smällfet och allmänt äcklig. Jag för min del ser ut som en nykokt kräfta med psoriasis (flagnar i ansiktet av min tupplur på stranden)... men men! sparka igång pitbullen i dig igen pitbullkamelen gör alla gladare... KRAMpennylane: Låter som att du är riktigt duktig!! om du vet att du ätit rätt och tränat bra, så skit i vad vågen säger... Du kan må bra av att veta att du skött dig bra!ninnispinnis: Fortsätt kämpa på med träningen! jag tycker det är skönt när man svettas mycket.. känns verkligen som om man gör något då!Ska handla idag efter jobbt trots att jag är rätt pank. Min tur att bjuda Henrik på middag!KRAM alla och kämpa på i sommarhettan!
  • chamor

Hörrni tjejer.. Ni som är konstant online
    Jag har inte berättat på jobbet att jag ska gifta mig och nu är det 11 dagar kvar.. Hur berättar jag det på roligast sätt??

• Cantaton

Jag är online när testerna krånglar, eller när datasystemet tar lång tid på sig

Ska du berätta idag?

chamor skrev 2008-07-29 09:52:56 följande:
    Hörrni tjejer.. Ni som är konstant online Jag har inte berättat på jobbet att jag ska gifta mig och nu är det 11 dagar kvar.. Hur berättar jag det på roligast sätt??
  • tobiasochlinda

jag kämpar också med vikten, är visserligen redan gift.. men får man va med iallafall, har typ 20 kg att gå ner.

• chamor

Tänkte berätta senast torsdag eller fredag för på fredag går jag på semester...

Cantaton skrev 2008-07-29 09:54:47 följande:
    Jag är online när testerna krånglar, eller när datasystemet tar lång tid på sig Ska du berätta idag?
  • chamor
    tobiasochlinda skrev 2008-07-29 09:56:23 följande:
    jag kämpar också med vikten, är visserligen redan gift.. men får man va med iallafall, har typ 20 kg att gå ner.
    Välkommen!
  • Cantaton

Klart du får vara med! Jag ska inte gifta mig (än), och jag hänger här ändå Vill också gå ner ca 20kg (helst 25).

• Ninnispinnis

Välkommen! Jag är ju snart också gift, men kommer garanterat att fortsätta hänga här i alla fall

• Cantaton

Farmors man dog inatt nere i Spanien av en hjärnblödning. Fick precis veta.. Pappa ska hämta farmor på Arlanda imorrn. Usch, stackars farmor ensam nere i Spanien! O jättesorgligt att Lasse är borta...

• Ninnispinnis

Usch vad tråkigt!! Var han gammal? Ni får försöka stötta din farmor, du och din pappa... Vad skönt att hon kommer imorgon i alla fall.

Stor kram och styrka till dig!

Cantaton skrev 2008-07-29 10:23:25 följande:
    Farmors man dog inatt nere i Spanien av en hjärnblödning. Fick precis veta.. Pappa ska hämta farmor på Arlanda imorrn. Usch, stackars farmor ensam nere i Spanien! O jättesorgligt att Lasse är borta...
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...