Duktigt! Har faktiskt inte hört det där om tidningspapper.
Ja, quinoagryta kan bli riktigt gott
Jo, precis - uppenbarligen går jag så mkt ändå, men som sagt, man får koll på att man sköter sig. Dessutom tänker jag höja minimum-antal-steg-per-dag-ribban från vecka till vecka ett tag framöver.
malintrollet skrev 2008-07-29 09:44:07 följande:
Hej hopp i värmen!Jag putsade fönster hela eftermiddagen och kvällen igår, och har nu för första gången i livet provat ett "husmorstips"; gnida fönstrena med tidningspapper efteråt för att få bort ränder o så. SHIT vilken utsikt det blev sen!Har även inhandlat quinoa och gjorde gryta igår o åt quinoa till... riktigt gott faktiskt!!cantaton: Bra jobbat att du kommer upp i bra stegantal! Jag tycker det är roligt med stegräknaren för man känner sig så duktig på dagarna fastän man egentligen går lika mycket som man brukar. Man får ju också peppning till att gå mer.mikabella: Hoppas det känns bättre för dig idag! efter ett dopp i havet efter jobbet känner du dig nog mycket bättre. Alla har vi dåliga dagar ibland då man känner sig smällfet och allmänt äcklig. Jag för min del ser ut som en nykokt kräfta med psoriasis (flagnar i ansiktet av min tupplur på stranden)... men men! sparka igång pitbullen i dig igen pitbullkamelen gör alla gladare... KRAMpennylane: Låter som att du är riktigt duktig!! om du vet att du ätit rätt och tränat bra, så skit i vad vågen säger... Du kan må bra av att veta att du skött dig bra!ninnispinnis: Fortsätt kämpa på med träningen! jag tycker det är skönt när man svettas mycket.. känns verkligen som om man gör något då!Ska handla idag efter jobbt trots att jag är rätt pank. Min tur att bjuda Henrik på middag!KRAM alla och kämpa på i sommarhettan!