• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Åh avis! Vill oxå ha hästar! Bra träningsform Vad har du för "sort"? kan skicka en till mig Letar foderhäst till hösten.

tobiasochlinda skrev 2008-07-29 11:09:46 följande:
    va glad jag är över att ta hittat den här tråden. "hängde" i en liknande innan jag gifte mig (3maj i år) men kom av mig efter bröllopet och har verkligen saknat det! jag själv lider av ett enormt socker beroende som jag sliter med, där är verkligen mitt stora kymmer, i övrigt så önskar jag verkligen att jag hade mer tid å träna på typ friskis, men jag har nästan 10 hästar och div andra djur + barn + eget företag, så tiden verkar aldrig räcka till, men jag håller på och minskar ner häst antalet och lite så så jag hoppas på att hitta mer tid till hösten. cantanton, va sorgligt med din farfar och farmor, beklagar sorgen.
  • Mikabella

Cantaton. Javisst gör det Jag blir såååå sugen bara av att tänkapå allt gott som skall ner i picknick korgen Nästa GI ju

• Cantaton
    Undrar vad vi ska äta. Vi kanske också skulle fixa lite o sätta oss ute i parken. Sambon kommer hem idag!! O han har bokat datum för vår luftballongsflygning nu 19 aug om vädret tillåter.
    Mikabella skrev 2008-07-29 12:07:28 följande:
    Cantaton. Javisst gör det Jag blir såååå sugen bara av att tänkapå allt gott som skall ner i picknick korgen Nästa GI ju
  • Mikabella

Gud vad roligt! Vill oxå åka luftballong. Har du gjort det innan?

Visst är det mysigt när de kommer hem igen. Skönt att vara ensam, men ännu skönare när de kommer hem igen. Man vill ju vara självständig, men 4 dagar räcker

Cantaton skrev 2008-07-29 12:10:44 följande:
    Undrar vad vi ska äta. Vi kanske också skulle fixa lite o sätta oss ute i parken. Sambon kommer hem idag!! O han har bokat datum för vår luftballongsflygning nu 19 aug om vädret tillåter.
  • Cantaton

Nix, jag har aldrig flugit luftballong, men har velat i massa år, och det hade sambon snappat upp någon gång. Han väntade bara på rätt tillfälle att ge mig det (rätt dyrt för en student). Så när jag tog min högskoleexamen fick jag det i present! Jag hade ingen aning om att han hade koll på min önskan om att flyga luftballong så jag blev alldeles överlycklig!

Ja, skönt att vara ensam, men desto mysigare med sällis. Vi har ju inte setts sedan i fredags morse. Men han hörde om Lasse o ringde o frågade hur det var med mig och om jag hade pratat med farmor (vilket jag inte har).

Mikabella skrev 2008-07-29 12:28:56 följande:
    Gud vad roligt! Vill oxå åka luftballong. Har du gjort det innan?Visst är det mysigt när de kommer hem igen. Skönt att vara ensam, men ännu skönare när de kommer hem igen. Man vill ju vara självständig, men 4 dagar räcker
  • Mikabella

Ush tycker så synd om din lilla farmor. Man känner så hjälplös i sånna situationer. Skönt för din pappa att du åker med till flygplatsen.

Vilken söt sambo du har. Håller verkligen mina tummar för vackert väder den 19e!!

• Ninnispinnis

Vilken kille! Håll hårt i honom

Cantaton skrev 2008-07-29 12:32:28 följande:
    [citat]
    Nix, jag har aldrig flugit luftballong, men har velat i massa år, och det hade sambon snappat upp någon gång. Han väntade bara på rätt tillfälle att ge mig det (rätt dyrt för en student). Så när jag tog min högskoleexamen fick jag det i present! Jag hade ingen aning om att han hade koll på min önskan om att flyga luftballong så jag blev alldeles överlycklig!
  • Cantaton

Ja, jag tycker också synd om henne. Givetvis för att hon förlorade sin man, men för stunden allra mest för att hon är ensam kvar nere i Spanien.

Jag vet, jag har världens mest underbara pojkvän. Så ljuvlig och go. Och vacker

• Fratris

Söt kille du har Cantaton!

Mikabella: Åååååååååååh vad härligt med picknick, och vad god maten lät! Hoppas ni får det underbart...

Gud vad jag saknar min pojkvän... är så pirrig, vi ses på fredag då jag åker tillbaks till London - har inte setts på SJU veckor!!! Såååååååååå lång tid, längtar ihjäl mig... att se honom vänta på mig på Heathrow när jag kommer ut kommer att vara ett riktigt lyckligt ögonblick

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...