• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Haha (förlåt), men ärligt talat - vad är det för folk? Klart att det är utplockat på en rea! Klart att det är varmt när solen gassar! Klart att höstkläder är mörka!

Jag brukar faktiskt vika ihop plagg igen som jag tittar på - även om de ligger i nån reahög Dessvärre hjälper ju inte det dej just nu, men...

Tycker att du har konstiga kunder snarare än att du gör nåt fel!

• tobiasochlinda

jag tillhör nog också den kategorin som viker ihop kläderna efter mig.. men jag förstår dig och jag tycker faktiskt lite synd om dig :) Nä nu ska jag sluta slösa bort dagen vid datorn och leta fram min stegräknare istället. kram på er!

• Mikabella

Tack tjejer. Håller med...Vad är det för folk?! Fattar inte riktigt varför man beteer sig på det här sättet? Negativitet smittar ju bara av sig. På något konstig sätt verkar det lite som att man får beete sig lite hur som helst bara för att man har semester o för att det är rea. Blir som om att 50% rabatt gör att plagget genast bara är värt hälften så mycket oxå o kan med lätthet slängas på golvet, trampas på o knycklas ihop till bollar. Hahaha är nästan skrattretande. Skulle ha en videokamra o dokumentera lite ibland man förvånas dagligen. Är liksom inte billiga kläder jag har i min butik...

Klart ni är duktiga kunder! Trodde inte annat så söta som ni är ju. Synd att det inte är ni som är här Hade varit betydligt mycket roligare!

Cantaton skrev 2008-07-30 12:42:25 följande:
    Haha (förlåt), men ärligt talat - vad är det för folk? Klart att det är utplockat på en rea! Klart att det är varmt när solen gassar! Klart att höstkläder är mörka!Jag brukar faktiskt vika ihop plagg igen som jag tittar på - även om de ligger i nån reahög Dessvärre hjälper ju inte det dej just nu, men...Tycker att du har konstiga kunder snarare än att du gör nåt fel!
  • Ninnispinnis

Usch vilka människor, Mikabella! Hoppas de smittas lite av din positivitet och energi, pitbullen Men har ni fortfarande inte fått igång AC:n?? Duktig du är som har kommit igång med löpningen igen! Nu ska jag snart smita från jobbet och sen upp på cykeln igen (trots att rumpan värker lite sen igår...)

Nu kör vi så det ryker sista månaden!

Ps. tobiasochlinda, jag tror fil är helt ok att äta även ur kalorisynpunkt. Ds

• Dsy04

hej hej..jag är rätt nytt i denna tråd.
    var här för två dagara sen och presenterade mig.

idag har man varit o simmat i 1 timme det var underbart men jag blir så trött under tiden jag tränar i halsen/nacken :-S

igår blev det ingen simning för jag var ute o shoppat hela dan

om en timme ska jag fara till en fika som liten grupp av
    latinska tjejer gör o jag får vara med så det är rolig.

min frukost idag vara det ganska bra åt vattenmelon (köpte för 3 dar en 18 kilos vattenmelon manen som säljer det lämnade den på dörren jag fick sen rulla den till köket he he

o till lunch efter tränning blev det massa grönsaker o lite pasta en röra av det

hoppas det bra för er idag!
    ha det trevligt!

• Cantaton

Du får väl varva och köra ryggsim så att du inte blir så trött i nacken

Dsy04 skrev 2008-07-30 14:14:18 följande:
    hej hej..jag är rätt nytt i denna tråd.var här för två dagara sen och presenterade mig.idag har man varit o simmat i 1 timme det var underbart men jag blir så trött under tiden jag tränar i halsen/nacken :-Sigår blev det ingen simning för jag var ute o shoppat hela dan om en timme ska jag fara till en fika som liten grupp av latinska tjejer gör o jag får vara med så det är rolig.min frukost idag vara det ganska bra åt vattenmelon (köpte för 3 dar en 18 kilos vattenmelon manen som säljer det lämnade den på dörren jag fick sen rulla den till köket he he o till lunch efter tränning blev det massa grönsaker o lite pasta en röra av det hoppas det bra för er idag!ha det trevligt!
  • Dsy04

cantaton..men är det lika efektiv med ryggsim? jag gör ryggsim när jag känner att jag orkar inte eller att mina armar o nacken är trötta

men när man kör på rygg så är det mer bena som rörs..

• Cantaton

Jag simmar iaf med både armar och ben när jag simmar ryggsim

Dsy04 skrev 2008-07-30 14:42:17 följande:
    cantaton..men är det lika efektiv med ryggsim? jag gör ryggsim när jag känner att jag orkar inte eller att mina armar o nacken är trötta men när man kör på rygg så är det mer bena som rörs..
  • snart fru magnusson

imorse visade vågen sig för nedanför 62-strecket. Äntligen!

• tobiasochlinda

grattis! själv tänkte jag väga mig på måndag.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...