• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • tobiasochlinda

ja gärna, mitt mål idag är 10 000, men jag tänkte precis som du öka lite varje vecka.

• Cantaton

Då kanske vi kan hitta något vettigt läge båda två och utmana varandra till att verkligen uppnå det.

tobiasochlinda skrev 2008-07-31 08:47:58 följande:
    ja gärna, mitt mål idag är 10 000, men jag tänkte precis som du öka lite varje vecka.
  • Mikabella

Hej bönor! Vad roligt läsning idag!! Grattis allihopa! Hår som räddas, härliga resor, vågar som ger med sig och stegräknare som tickar på! Hurra vad vi är bra!

Min våg står sååååå sjukt stilla 55,3 kg! Men men...story of my life. Får äta duktigare o väcka den lilla pitbullen så kanske jag kan komma ner de där förbannade 3 kg till 30 aug. Shit alltså...bara 1 månad kvar!! Ahhhhhh!!

Har druckit drfinkar igår, ska på spelning o drinkar ikväll och blir ju säkerligen ett glas vin eller två i helgen...Inge bra att folk runt omkring mig har semester Själv går jag på ledighet v 33...Åhhhhhhhh!!! Ska bli så skönt. Skojja att det bli fokus på träning då!?

Har sprungit i morse o känner hur konditionen börjar bli riktig skaplig nu! Jippi!

Stora varma kramar till er alla. Vad skulle jag vara utan er?! Soffpotatis antagligen Hihi.

Nu bär det av ner till badrummet för dagens styling o sen blir det lilla vespan till jobbet.

• Ninnispinnis

Hej alla!

Är lite öm i rumpan efter de sista dagarnas cykling... Nästan 7 mil på två dagar Plus lite springande, promenerande och lekande med gudsonen. Idag hade vi avtackningsfrukost för en kollega som slutar på jobbet. Bacon, äggröra och prinskorv... Det är ju sånt jag älskar! Eftersom jag arbetar i Danmark så serveras det ju naturligtvis flera olika sorters wienerbröd och bakverk till. Åt lite av frukosten, men skippade wienerbröden. Känner mig nöjd som avstod trots att de låg där och ropade på mig Passade dessutom på att förkunna för mina kollegor att jag inte kommer att äta några kakor eller bakverk den kommande månaden, så blir det lättare att hålla sig till det.

Ikväll blir det 75 min skivstång/kondition på Friskis, härligt pass som gör att man verkligen känner att man lever...

• Mikabella

Haha! Bra gjort! Är lite jobbigt fast ändå lite tillfredsställande med träningsvärk

Hoppas att du med dit civilkurage har startat en ny trend på din arnetsplats! Nej till guff..eller är det de norska namnet på godis?

Ninnispinnis skrev 2008-07-31 09:50:58 följande:
    Hej alla!Är lite öm i rumpan efter de sista dagarnas cykling... Nästan 7 mil på två dagar Plus lite springande, promenerande och lekande med gudsonen. Idag hade vi avtackningsfrukost för en kollega som slutar på jobbet. Bacon, äggröra och prinskorv... Det är ju sånt jag älskar! Eftersom jag arbetar i Danmark så serveras det ju naturligtvis flera olika sorters wienerbröd och bakverk till. Åt lite av frukosten, men skippade wienerbröden. Känner mig nöjd som avstod trots att de låg där och ropade på mig Passade dessutom på att förkunna för mina kollegor att jag inte kommer att äta några kakor eller bakverk den kommande månaden, så blir det lättare att hålla sig till det.Ikväll blir det 75 min skivstång/kondition på Friskis, härligt pass som gör att man verkligen känner att man lever...
  • Mikabella

Vill bara skicka lite haenbrakväll-kramar till er allihopa! Nu ska jag köra hem med min lilla vvespa, hopa in i duschen o ta cyklen tillbaka till stan. trubadurspelning o kallt vitt vin med bästa vänninorna. Ja på det igen alltså...Lite jobbigt att vara partyprinessa ibland.. Hmmm kläder då? Ja...svart är ju alltid svart...Guldiga riktigt höga gucci eller snygga svart så tiger pumps..Gud vilka ilandsproblem man har Hihi. Kram på er iaf! Ni är bäst! Är helt OMÖJLIGT att hålla sig borta från denna underbara lilla tråd en hel dag! Skål!

• Mikabella

Åh Chamor jag såg precis i Tootickis gästbok vad ditt nick betyder! Haha då har vi ju både en kamel, en pittbull, en zombie OCH en ÅSNA i vår lilla tråd Gulligt! Puss

• Fratris

Hej ni härliga tjejer!

Har inte haft tid att skriva på ett tag, har haft fuuuullt upp med att packa och allt för min resa back to England idag! Nu har jag iaf ätit frukost, och nu blir det milen i skogen, en dusch, frissan... lunch med mammsen - sen åker jag!

TAXFREESHOPPA SMINK PÅ ARLANDA Detta ska bli sååå härligt... tack alla ni för att ni peppat mig att bli fastare i hullet, skulle aldrig klarat det utan er (speciellt pulverdieten!). Jeansen sitter som ett smäck, vågen står på 59.8 - tyvärr ej under 59, men alla kläder sitter som de ska, så jag får vara nöjd

Får se om jag hinner skriva något mer här idag... om inte - KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM och härlig sommar på er! Ska tänka på er när jag ligger i bikinin i Thailand

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...