• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • chamor
    Mikabella skrev 2008-07-31 19:20:04 följande:
    Åh Chamor jag såg precis i Tootickis gästbok vad ditt nick betyder! Haha då har vi ju både en kamel, en pittbull, en zombie OCH en ÅSNA i vår lilla tråd Gulligt! Puss
    Hihi.. Ja det passar mig bra med åsna... Men just nu känner jag mig mest som ett vrak. Behöver SOVA! Så kalla mig en halvhög pandabjörn då också så stämmer det nog bra
  • Cantaton

Gårdagens steg: 10004. När jag skulle gå och lägga mig var jag på strax under 9000 - så det blev några varv i lägenheten. Men jag skulle ta 10000 - jag skulle ju faktiskt det! Och det gjorde jag.

• Godisråttan

Behöver också gå ner 5 kg! Min metod är att gå morgonprommis och jogga på kvällen. Godis är dock min stora last...

• tobiasochlinda

hej godisråttan! blev bröllopet bra? vi gifte oss ju samma dag!!! själv tappade jag min stegräknare igår :( min bästa..... :( så jag måste leta rätt på en annan, men den var så bra för det var ett lock över så min inte råkar nollställa när man böjer sig och så... suck..
    Nåja ska försöka hitta en ny och kanske sätta den på ryggen istället, får se hur jag gör.
    målet är iallafall 10 000 idag med, jag tror jag kom upp i det igår men är inte helt säker.

• Cantaton

Hade du ingen säkerhetssnodd till? Jag hade också en med lock förut som jag gillade, men tappade. Den jag har nu har jag inte råkat nollställa någon gång - man måste hålla två knappar intryckta ett tag för att den ska nollställas. Jag har en Silva Pedometer (visar steg och kilometer).

tobiasochlinda skrev 2008-08-01 08:09:39 följande:
    hej godisråttan! blev bröllopet bra? vi gifte oss ju samma dag!!! själv tappade jag min stegräknare igår :( min bästa..... :( så jag måste leta rätt på en annan, men den var så bra för det var ett lock över så min inte råkar nollställa när man böjer sig och så... suck.. Nåja ska försöka hitta en ny och kanske sätta den på ryggen istället, får se hur jag gör. målet är iallafall 10 000 idag med, jag tror jag kom upp i det igår men är inte helt säker.
  • Mikabella

nejmen hej lilla Godisråttan! Välkommen! Jag har 3 kg som du vet kvar o bara 1 månad kvar nu...Är lite nervös...tror inte jag kommer klara det Men men...vi får kämpa på o hoppas på det bästa.

Godisråttan skrev 2008-08-01 07:52:31 följande:
    Behöver också gå ner 5 kg! Min metod är att gå morgonprommis och jogga på kvällen. Godis är dock min stora last...
  • chamor

Mikabella jag tror du bara har ben och muskler kvar och att det är därför du inte går ner Dra ner lite på träningen ska du se att du går ner vips!

• Godisråttan
    Mikabella skrev 2008-08-01 08:45:05 följande:
    nejmen hej lilla Godisråttan! Välkommen! Jag har 3 kg som du vet kvar o bara 1 månad kvar nu...Är lite nervös...tror inte jag kommer klara det Men men...vi får kämpa på o hoppas på det bästa.
    Tjo!
    Tjatar igen om dessa detox kurer för att få igång viktnedgången!Ta en sådan som bara är 1-2 dagar.
  • Mikabella

Haha i såfall är mina muskler väldigt mjuka ...Nädå det finns att ta på. Jag är ju bara 157 cm över havet...Oki benen är smala o väldigt muskulösa.. nöjd, men magen är mjuk o ryggen kan ju lugnt slimmas en hel del till. Vet att jag egentligen kunde dra ner lite på träningen, men jag vill inte..Det är ju en sån njutning. har minskat distansen på rundorna något, men har blivit lite beroende av att få röra mig Magen mår så bra o jag känner mig så stark!

Näääää...vill kanske egentligen inte bli så mycket smalare nu. Bara lite mer slimmad o fastare. Om jag tänker tillbaka på den tid jag var som mest nöjd med min kropp så var det när jag vägde 52 kg, var vältränad, god fysik och fortfarande massor av kurvor. ..drar 70e i kupstrolek...just nu känner jag mig lite för slapp...Man kan ju bara utgå från sig själv och Demjukamittpåmagenoblubbaöverjeanslinnings 3 kg ska bort för att jag ska känna mig fullkommligt nöjd! Känner att jag verkligen har motivationen o förutsättningarna för att nå dit just nu Har aldrig varit helt missnöjd med min kropp, men just nu måste jag säga att jag börjar må lite extra bra i min hydda

Det som är bäst med denna tråden är att alla utgår från sig själva. Att ingen dömmer eller klankar. Vi tar hand om varandra och retas lite med en söt ton, som du Chamor , och tar varandra lite i örat när dset behövs.

Ofta får jag höra att -Du behöver ju inte gå ner i vikt. -Varför nojjar du dig, kolla på min magen den är dubbelt så stor...Handlar liksom inte riktigt om det...Älskar kvinnor med kurvor! Tycker att lite hull är sexigare än ben. MEN jag älskar att ha kontroll över min fysik. Skämms inte när jag väger 10 kg mer...vilket jag har gjort, men jag tycker att det är en kick att få kroppen i super trim, att se rutor börja formas på magen och att rumpan både blir hårdare o rundare.

Hahaha det blev ett långt inlägg! Nu har ni lite att läsa. Skönt att få skriva av sig lite o få dela sina tankar o funderingar. Tack för att ni orkar läsa

Pussar o krmar. Ses senare

chamor skrev 2008-08-01 08:48:26 följande:
    Mikabella jag tror du bara har ben och muskler kvar och att det är därför du inte går ner Dra ner lite på träningen ska du se att du går ner vips!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...