Haha i såfall är mina muskler väldigt mjuka
...Nädå det finns att ta på. Jag är ju bara 157 cm över havet...Oki benen är smala o väldigt muskulösa..
nöjd, men magen är mjuk o ryggen kan ju lugnt slimmas en hel del till. Vet att jag egentligen kunde dra ner lite på träningen, men jag vill inte..Det är ju en sån njutning. har minskat distansen på rundorna något, men har blivit lite beroende av att få röra mig
Magen mår så bra o jag känner mig så stark!
Näääää...vill kanske egentligen inte bli så mycket smalare nu. Bara lite mer slimmad o fastare. Om jag tänker tillbaka på den tid jag var som mest nöjd med min kropp så var det när jag vägde 52 kg, var vältränad, god fysik och fortfarande massor av kurvor.
..drar 70e i kupstrolek...just nu känner jag mig lite för slapp...Man kan ju bara utgå från sig själv och Demjukamittpåmagenoblubbaöverjeanslinnings 3 kg ska bort för att jag ska känna mig fullkommligt nöjd!
Känner att jag verkligen har motivationen o förutsättningarna för att nå dit just nu
Har aldrig varit helt missnöjd med min kropp, men just nu måste jag säga att jag börjar må lite extra bra i min hydda
Det som är bäst med denna tråden är att alla utgår från sig själva. Att ingen dömmer eller klankar. Vi tar hand om varandra och retas lite med en söt ton, som du Chamor
, och tar varandra lite i örat när dset behövs.
Ofta får jag höra att -Du behöver ju inte gå ner i vikt. -Varför nojjar du dig, kolla på min magen den är dubbelt så stor...Handlar liksom inte riktigt om det...Älskar kvinnor med kurvor! Tycker att lite hull är sexigare än ben. MEN jag älskar att ha kontroll över min fysik. Skämms inte när jag väger 10 kg mer...vilket jag har gjort, men jag tycker att det är en kick att få kroppen i super trim, att se rutor börja formas på magen och att rumpan både blir hårdare o rundare.
Hahaha det blev ett långt inlägg! Nu har ni lite att läsa.
Skönt att få skriva av sig lite o få dela sina tankar o funderingar. Tack för att ni orkar läsa
Pussar o krmar. Ses senare 
chamor skrev 2008-08-01 08:48:26 följande:
Mikabella jag tror du bara har ben och muskler kvar och att det är därför du inte går ner Dra ner lite på träningen ska du se att du går ner vips!