JAG HAR TRÅKIGT...ÄR SÅÅÅÅ SEGT PÅ JOBBET! Massor av folk, varmt o gnälligt. Idag orkade jag för första gången på 4 dagar springa igen o känner mig såklart stärkt av det. Längtar bara till ikväll o min 5 km i skogen vid 21 tiden. Hoppas att jag inte är helt utpumpad tills dess bara...Har varit helt slut.
Alltså måste ju bara få skriva av mig lite...Jobbar i 32 gradig varm butik med 1000000 turister som sliter o drar i kläderna...INTE så roligt att stå o vika kläder när det står någon jämte o genast sliter upp kläderna igen o knycklar ihop plagget till en lite boll i slänger det tillbaka på bordet...Att de sen har mage till att skälla ut mig för värmen, klaga på att det är sååå utplockat på rean, bara är 50% och att det är såååå tråkigt att höstkläderna är så mörka! HÅLLÅ?! Vad tusan ska man göra?! Lova att ni är snäll, förstående o ödmjuka mot de stackars personalen i klädbutikerna såhär i värmen. Man har liksom inte dirket så mycket tålamod, för man vet att det är så sjukt varm, man vet att det bara finns xs o l kvar OCH hallå det är HÖSTkläder de ska vara mörka!!
Nu känns det lite bättre. Puss o kram på er