• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Hahahahaha! Oj vad jag skrattar nu! Hihi nästan tårar.

malintrollet skrev 2008-07-25 10:35:04 följande:
    Haha... och dessutom en zombievariant av en pitbullkamel... verkar som om det har gått något galet i naturen här...*skratt*Men men! Du lär ju springa fort, bita hårt och klara dig satans bra i öknen... kanske är DÄRFÖR du ler så brett på din löprundor på stranden?
  • BrudSeptember2008

Hej på er!

Igår syndade jag heeela dagen.
    Bullar när vi var och badade, hamburgare med pommes på snabbmatsställe, och avrundade kvällen med en öl och en bit tårta(Ni vet den där jag sparade till kidsen:S)

Idag står vågen på +2,2 kilo....
    Har inte vägt så mycket på säkert 6 veckor....
    Jag blir så besviken på att det går åt FEL håll. Nu vet jag ju att jag syndade igår, och det får jag sota för.
    Jaja, skit också....

Ni alla är verkligen underbara människor!
    Älskar denna tråden. HUR ska jag stå ut när jag är borta mer än en vecka? Och VEM ska peppa mej att inte äta onyttigt varje dag? Eller motivera mej till att ta en promenad?
    Motion blir det nog glest med under semestern, men ska försöka få in 3 promenader under veckan!

Kämpa på nu duktigt hela veckan jag är borta, jag vill veta hur det har gått för er när jag kommer hem sen igen!:)

Kramar från,
    Svettiga Kamelen;)

• Ninnispinnis

BrudSeptember: Det ÄR ok att synda ibland, bara man tar nya tag sen igen! Ingen av oss hade orkat om vi inte fick synda lite ibland (eller "lyxa", som jag väljer att kalla det )

Försök få till promenader, strandtennis, simning eller vad som helst. Tänk hur härligt det kommer att kännas när du kommer tillbaks och kan skriva här hur duktig du har varit under semestern! Och vem vet, vågen kanske faktiskt pekar NERÅT efter semestern, det hade väl varit något att vara stolt över

Pepp pepp!

• Fratris

BrudSeptember2008:

Men hallå, klart du väger mer idag om du åt så mycket igår, och så fett och salt! Du har INTE gått upp 2.2 kg i rent fett, utan det mesta är ju bara vatten som kolisarna bundit, oroa dig inte! Några dar på nyttighetsstigen igen och några långpromenader så är det helt borta, lovar!

Väg dig igen om några dar så lovar jag att du inte väger 2.2kg mer

• chamor

Brudseptember2008. Dina +2,2 beror inte på igår! Visst kanske i "massan" eller i vätska men tror inte du har gått upp 2,2 kilo i rent fett sen igår! Det är omöjligt

• Cantaton

Hade tänkt skriva typ det som Ninnispinnis och Fratris skrev, så jag kan väl bara skriva att jag håller med föregående talare

• chamor

Fratris.. Sorry våra inlägg skrevs samtidigt Såg inte ditt!

• malintrollet

BrudSeptember: EN dags "synd" gör ju inget... bara du inte fortsätter med det och tappar motivationen!
    Vi håller ju på dig här inne! kämpa på nu, ut o promenera och se tilla tt få in lite rolig, nyttig aktivitet under semestern, så ska du se att avkopplingen också gör så massa kilon försvinner.

Heja heja!!

• Fratris

Alltså en lite äcklig sak. Jag luktar sååå äckligt nu för att jag är i ketos :P Det är nästan lite lustigt, jag brukar ju lukta så gott i vanliga fall

Alltså man luktar typ aceton när man är i ketos... fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy står inte ut med min egen lukt! Kan inte vänta tills jag börjar käka kolhydrater igen nästa v och lukten försvinner...

Tur att man inte har nån att mysa med just nu

• Mikabella
    BrudSeptember2008 skrev 2008-07-25 13:00:38 följande:
    [citat]
    Hej på er!Igår syndade jag heeela dagen. Bullar när vi var och badade, hamburgare med pommes på snabbmatsställe, och avrundade kvällen med en öl och en bit tårta(Ni vet den där jag sparade till kidsen:S)Idag står vågen på +2,2 kilo....

Låter ju underbart! Kanske inte de 2,2kg , men maten! Shit vad jag blev insiperad! Har varit sååå jäklans duktig sååå läönge...Nä vet ni vad! I helgen ska jag banne mig unna mig onytta saker. Kommer knapp ihåg hur en pizza ser ut o smakar! Nä det får bli tjejparty med MASSOR av cocktails, grillad mat och dans! Nu ska jag dra ihop gänget. Hjärtligt välkommna om det är någon som känner sig lite spontan!

Hihi nu ska jag göra er anvundsjuka...Ikväll ska jag på trädgårdspelning med Erik Gadd. Nice! Blir nog en eller två glas rose´, mumsig mat och lite party. Lovely!

Pappa ska hämta mig med Harleyn ikväll efter jobbet oxå. Åhhh älskar att åka med honom! Han är såååå gullig min daddis!

...en till sak..det är jätte varmt ute o då binder kroppen mer vätska o salt vilket resulterar i ökan vikt....
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...