Jaja okej då...jag är slarvfia...Men inte med mening..Ush känns ibland som att ni tror att jag liksom ratar mat..inte sant...Hoppas inte att ni tror det...
Haha du är söt. Jag har man mage att tacka för min grymma kontroll
kan inte äta mer glass...då får jag såååå ont o det är det liksom inte värt...Låter ibland Mr lägga upp glass åt mig..Haha löjligt, men han agerar lite kontroll/disiplin åt mig
...å han duktig o snålar med storleken på mstskedarna.
Det var tack vare dig som jag har tagit mig i kragen! Gick ju på pulver ett tag för att få ordning på magen, minska portionerna och för att få en kickstart. Bra! Då får man ett perspektiv o man tappar liksom suget efter sött o onyttigt..kanske inte under tiden man går kuren, men efteråt...iaf är det så för mig.
Just nu äter jag god frukost med avocado, keso, parmaskinka o massor av kallt gott vatten
Skippar brödet...får bara ont i magen av det. Ska var duktig nu o verkligen få i mig mina 1500-1700 per dag! Tusan!...jag vet att jag är kass men jag stressar så mycket o glömmer så lätt av att äta ordentligt...Blir inte hungrig när det är så varmt...Dumma mig. Fattar ju att jag ska äta mer, men tiden räcker ju aldrig till för lång kok o "duktigt" matlådemakeri.
har precis varit ute o sprungit 3 km/powerwalkat 2km. Hade bikinin med mig i en liten väska...Sprang ner till havet o badade!!!!!! Åhhhh det var fantastiskt! Lovar att göra det varje morgon solen lyser såhär härligt!
Sommargrönt skrev 2008-07-24 23:10:32 följande:
Men lilla Mikabella...Det var ju bara några dagar sen du hade problem att få i dig dina kalorier och jag gav dig lite skäll. :) Så nog är det befogat att pusha dig lite på matsidan sötis! Men har du börjat komma upp i 1500 kalorier är ju det jättebra!Jag heter Ingrid...