kan villigt erkänn att svart är min favorit färg...fast än att det inte änns är någon färg
Förstår ditt dilemma. Är väldigt snålt med roliga/snygga/trendiga kläder i större storlekar! Men H&M är icke att förkasta!
Får se det positivt...eftersom kläderna inte är så dyra, men ändå håller en hög modegrad, så kan man ju få lov att shoppa lite oftare
Har en vän som designar kläder för Lin dex o jag måste säga att de verkligen har gjort en uppryckning!
Jag hejar på dig. Tycker du är så duktig och älskar din positivitet. Kämpa på min vän. Tror det är som du säger, med ökad motion, bättre kondition o några färre kilon kommer välbefinnandet öka, svetten avta och vita kläder göra entre i garderoben! Kram!!!!!!
malintrollet skrev 2008-07-24 11:47:36 följande:
Ni är inte ensamma om att ha skräck för ljusa klä
der.Tvättade igår och insåg att jag ahr nästan bara svart, brunt och mörkblått. Det som bryter av lite är lite röda kläder här o var, men annars ser det mörkt ut...bokstavligt talat.Märkeskläder kan jag bara drömma om. Finns ju inga snygga designerkläder för folk som ser ut som jag! Vissa tröjor går väl an, men byxor.. inte en chans!Jag svettas också så sjukt mcyekt, så om jag har på mig "fel" kläder så syns det överallt att jag svettas mycket... visst visst är det naturligt och så, men man känner sig ju inte jättetjusig med miljarders svettfläckar överallt.Har en liten aning/förhoppning om att dett problemet även kommer att bli mindre om jag går ner i vikt... vet inte om det är så, men man kan ju alltid hoppas!Springer därför permanent runt i billigar kläder från HM som jag nog ändå lyckas kombinera så det ser någorlunda anständigt ut.