Ja, det kommer definitivt hända saker om vi kan spela några dagar i veckan. Vi ska försöka spela idag (det är en varsågod-att-spela-bana, så den kan ju vara upptagen, eller till och med kö på) innan vi ska på födelsedagskalas (igen).
Sedan vet jag inte om sambon kommer hem mer den här veckan. Eventuellt någon eftermiddag i helgen. Men det är bra att han tycker att det är så roligt att han längtar efter att spela
Då är det ju inte direkt svårt att få ut honom på banan.
Jodå, det är helt okej på jobbet. Det är ett företag jag jobbade extra på förra våren och försommaren. Nu ringde de för två veckor sedan och frågade om jag kunde jobba i två veckor. Hade ju egentligen tänkt vara ledig, men eftersom jag har varit student de senaste åren, inte har tagit lån och precis har flyttat så har jag inte haft mycket inkomst och definitivt haft en del utgifter senaste månaden, så pengarna hägrade faktiskt. Dessutom var det rätt skönt med lite fasta rutiner ett tag.
Det som däremot är aningen jobbigt är ju att jag sitter ute hos kund, så jag har inga arbetskamrater (även om jag givetvis pratar med folk här också, men det är inte samma sak - jag är inte en av dem). Jag sitter liksom och MSN:ar med mina arbetskamrater (faktiskt bara jobbrelaterade frågor konversationer
)
Men det är ju toppen att jag kan promenera hit till exempel och jag gillar själva kontoret och så. Testerna jag gör är rätt förvirrande emellanåt. Jag är helt slut i huvudet redan vid lunch. 
BrudSeptember2008 skrev 2008-07-24 09:11:34 följande:
Vilken tur att ni finns säget jag bara!VEM skulle jag trakasserat så här utan att dom hade tröttnat på mej och mitt vikt-tjat för lääänge sen?!?!Känns så otroligt skönt att ha er att vända mej till!:)Idag visar vågen +1,2 kg. Men ska banne mej inte deppa ihop över det, jag vet att jag har varit duktig och faktiskt inte förtjänar detta kilo. Det försvinner förhoppningsvis snart.Det får bli vatten och bröd tills det är som det ska!Det gillar väl kameler?;)Mikabella;Det är ju skitbra att du har nått ditt delmål, även om det är 4 dagar för sent(!) Det är ju ingenting!! Nu är det full fart framå
t.Ps, du som har lyckats så bra kanske har lite kostråd att dela med dej av?Cantaton;Om det blir tennis några dagar i veckan så är jag säker på att det kommer hända saker med din vikt!:)Hur går det å jobbet? Trivs du?Ja, kort på sej skulle man kanske ha tagit. För jag tycker inte att det syns någonting att jag har gått ner...