Åh det är ju jätte bra!!!
Förstår det där med rädslan för viktminsking på fel ställe. Jag måste dock faktiskt erkänna att pulverdiet funkade väldigt bra på mig. Tappade ganska jämt över hela kroppen. 2 kg ungefär. Har fått tillbaka 1kg. Man tappar mycke vätska och jag upplevde det verkligen som att man fick en plattare mage! Jag "jäster" gärna upp av all vätska o midjemåttet blir lite onödigt stort. Renkuren kan ju gå dig att minaks runt midjan pga att du tappar just all onödig vätska.
Annars tycke rjag att sneda situps och pilates gör undervärk för rygg, midja. Jobbigast, men effektivast för kärlekshandtagen är följade...Ligg på sidan. Be någon sitta på dina ben alt stick in benen under soffan
Lyft överkroppen uppåt. Skit svårt och man klarar bara någon cm i början, men skam den som ger sig, Kör 2X5 per sida första gångerna och se hur du blir starkar, hittar teknik och blir mer rörlig på bara någon vecka 
Sommargrönt skrev 2008-07-23 13:01:52 följande:
Grattis!Jag har precis kommit i mina små shorts från förra sommaren. Så jag är också nöjd och glad. Men jag vet inte om jag vågar mig på en kur...Jag menar, vet att det skulle försvinna mycket vikt. Men det mesta är ju vätska som kommer tillbaka direkt. Och jag ska på 3 veckor lång resa i USA och förväntar mig ändå att gå upp då. Men blir det för mycket så är jag rädd att tappa motivationen sen...typ om vågen visar mer än 70 igen när jag kommer hem...då kanske det är fel med en kur? Och sen är det ju midjemåttet som är det viktiga...så klänningen sitter rätt...vet inte hur lyckat det är med kur då...Tips någon? Förresten borde jag klappa mig lite på axeln; har tappat 6,5 cm i midjemått faktiskt!