• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Sommargrönt

Själv står vågen blixtstilla på 69 kg...Ett enda kilo kvar och om prick en vecka idag ska jag prova klänningen för sista gången. Efter det sys den inte in mer även om jag går ner...Så nu har jag 7 dagar på mig att tappa mitt sista kilo. Men jag vet inte hur jag ska bära mig åt...

Det är snart bara 2 veckor kvar till bröllopet. Vi har SÅ mycket att göra. Jag har dessutom hunden hela dagarna för dagiset har sommarstängt. Och så ska jag försöka jobba hemifrån där jag sitter mitt bland alla bröllopssaker som behöver göras...inte lätt...Och så ska jag akta mig för skafferiet (har inget gott hemma, man allt man äter har ju kalorier...även om det inte är lika illa med en knäckesmörgås som godis). Och jag behöver verkligen färg...vill vara lite brunare...Men hur ska jag hinna med allt det här och ändå ha ork och tid över till att spurta med träningen?

Snälla...hjälp mig...Jag tror jag kommer strandra ett halvt kilo från målet...jag skulle bli så ledsen då...

• Mikabella

hej Sommris! Ja jag saknade dig faktiskt. Stressigt? Här oxå.

Jag tror som du skriver mer på 1,5 kg, men jag är en sån jäklans tjurskalle, så jag MÅSTE sätta orealistiska krav på mig själv. Om jag sätter för låga mål så rasar min motivation o disiplin totalt! Är en envis rackare sålänge jag har något att sträva emot. Är jag för snäll mot mig själv så hamnar jag bara på soffan med en chipspåse. Ush hemska tanke Gillar att utmana mig själv och att hela tiden ha något att jaga. Har kanske låtit lite som om jag är väldigt missnöjd här på forumet, men det är väl egentligen inte riktigt sant. Jag är ganska nöjd med hur jag ser ut idag, men jag gillar som sagt utmaningar. Hahaha är som en väldigt snäll liten pitbull Älskar att ha kontroll över min kropp och känna hur muskelmassan ökar. Har varit sjuk vältränad tidigare, jobbat som instruktör på Sats o har väl en träningsdjävul i mig

Ikväll blir det en härlig flaska riktigt vällagrad bourgone som har legat o läskats i vinkylen tillräckligt länge nu, grillat i alla former och såklart världens största mumsigaste matigaste sallad fullpropad av kikärtor, linser och färska små spröda sockerärtor och nektariner! Längtar hem så jag kan börja laga maten!

• Mikabella

Åh grattis till 69 Sommris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mikabella

Du Sommargrönt...jag skulle faktiskt föreslå en liten renkur...Nutrillet eller Allevo kanske? Jag vet inget bra kanske o inget du kanske gillar, men det där sista kilot kommer ryka all världens väg! Jag lovar! Kanske får du tillbaka det senare, men vadå. Du har ju tid efter bröllopet att träna bort det.

• Brenda

Hej Tjejer!
    gud vad positiva ni är, så skönt... känner verkligen att jag kommer fixa min diet, när jag läser vad Ni skrivit. Jag väger mig inte, men väger för mycket, typ 75 kankse! Ska gifta mig den 27 september och går nu på VLCD... inte bara soppor alltså och sen springer (förlåt joggar ) jag varannan dag. okej, jag aknse kommer gå upp sen... men vill verkligen vara fin.. till dagen B

• Mikabella

Haha fick precis på mig ett par Flippa byxor i storlek S..M satt tifgt för 2 månader sedan! Ville bara skryta lite Nej då..Ville mest peppa och påminna om att hårt arbete lönar sig!

• Cantaton

Oj!! Schysst

Mikabella skrev 2008-07-23 12:56:51 följande:
    Haha fick precis på mig ett par Flippa byxor i storlek S..M satt tifgt för 2 månader sedan! Ville bara skryta lite Nej då..Ville mest peppa och påminna om att hårt arbete lönar sig!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...