Vad gulligt av honom! Toppen, ju!
Vi lånade pappas tennisracket när vi var där igår. Det finns nämligen en tennisbana intill huset vi bor i, och jag spelade tennis när jag var yngre. Visserligen är det en asfaltsbana, men den har linjer och nytt nät - och det är gratis att spela! Så nu ska vi sätta igång och träna tennis ibland. Jag har ju ett racket som ligger. Hoppas bara att jag klarar av att spela. Jag slutade för 8 år sedan när jag fick både hand- & fotledsskador. Dessa har inte försvunnit än. Har inte ens hållit i ett racket sedan dess, men o så sugen jag har varit! På den tiden spelade jag tre gånger i veckan, cyklade till och från träningarna (en mil enkel riktning) och var tennistränare för en barngrupp. Får väl se hur mycket som fortfarande sitter i kroppen. Måste bara ta och köpa lite tennisbollar 
Sommargrönt skrev 2008-07-18 11:29:28 följande:
Jag var så duktig igår. Inga brownies alls! Och min blivande är så söt. Jag har verkligen haft en dålig vecka med träningen. Sist jag tränade var i fredags och sen hade jag möhippa och mådde konstigt i några dagar efteråt. Så har vi planerat så mycket bröllop (iii....bara tre veckor kvar nu) så jag har helt enkelt inte haft tid. Igår så åkte jag hem tidigare från jobbet för att träna, men när jag skulle ut så ville jag inte. Tänkte på hur vi kunde få en stund för oss själva istället, sitta i soffan, eller laga mat tillsammans. Vi har verkligen inte tid med varandra...Så jag sa det och körde den vanliga "jag kan ju alltid träna imorgon istället"...Då följde han med mig ut och sprang. Det var så snällt. Idag vill jag ut igen för nu känns det som att jag är på banan igen. Men vågen visar fortfarande på tok för mycket, 69,7. Jag var ju under 69 för en vecka sedan...*suck*...Hur ska jag hinna innan bröllopet?Vad duktiga ni är allihop! Vi måste ha gått ner ett ton tillsammans!