• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • malintrollet

Hehe... ska nog följa ditt råd mikabella... åt fanders med ketosen och bara njuta av dejten... det är inte första gången jag träffar honom, men det är första organiserade dejten..
    Så lite nervös är jag väl.
    Han var väldigt trevlig sist, och jag hade verkligen en trevlig träff, så det bådar ju enbart gott inför ikväll.
    Enda problemet är väl att jag anar en viss åldersskillnad, har inte frågat hur gammal han är, men misstänker att det kan vara ganska mycket äldre...
    men strunt i det med!

• Sommargrönt

Jag håller med!
    Ät och drick gott och ha trevligt. Finns inget osexigare än en tjej som petar i maten och klagar på sitt utseende. Var självsäker och ta något hyfsat nyttigt på menyn och ät det med aptit. Det kommer inte göra skillnad för dig i längden! Små snedsteg förgyller vardagen och är helt okej bara man planerar för dem och gör det medvetet!

Mikabella skrev 2008-07-16 12:41:39 följande:
    Äh strunt i ketos ikväll!!!! Kanske är dumt vad vet jag, men ett glas vin eller två känns nog ganska skönt att få dricka Åh så spänade m date!! Hoppas att du får en riktigt lyckad kväll!
  • Sommargrönt

Ålder är bara en siffra. PÅ RIKTIGT! Annars skulle jag vara schizofren. Är 25 år, men beter mig som 25 och 55 samtidigt. ;)

malintrollet skrev 2008-07-16 12:47:40 följande:
    Hehe... ska nog följa ditt råd mikabella... åt fanders med ketosen och bara njuta av dejten... det är inte första gången jag träffar honom, men det är första organiserade dejten..Så lite nervös är jag väl.Han var väldigt trevlig sist, och jag hade verkligen en trevlig träff, så det bådar ju enbart gott inför ikväll.Enda problemet är väl att jag anar en viss åldersskillnad, har inte frågat hur gammal han är, men misstänker att det kan vara ganska mycket äldre...men strunt i det med!
  • malintrollet

Tack för tipset sommargrönt=)
    har iofs aldrig varit en sån som klagat på mitt utseende. Anledningen att jag försöker minska lite är av rent hälsomässiga skäl... Både nu och inför framtiden
    Är i övrigt nöjd med hur jag ser ut, men är för tung för mitt eget bästa om man säger så.

Anledningen till det är väl att jag aldrig varit någon som sitter o petar i maten heller...;)

Han ska dessutom bjuda mig på middag ikväll... så om det petas i maten av ngn anledning så beror det snarare på hans matlagningskonst...*ler*

• Sommargrönt

Låter toppen! Go for it!

malintrollet skrev 2008-07-16 12:52:19 följande:
    Tack för tipset sommargrönt=)har iofs aldrig varit en sån som klagat på mitt utseende. Anledningen att jag försöker minska lite är av rent hälsomässiga skäl... Både nu och inför framtidenÄr i övrigt nöjd med hur jag ser ut, men är för tung för mitt eget bästa om man säger så.Anledningen till det är väl att jag aldrig varit någon som sitter o petar i maten heller...;)Han ska dessutom bjuda mig på middag ikväll... så om det petas i maten av ngn anledning så beror det snarare på hans matlagningskonst...*ler*
  • Mikabella

Åh jag blir ju nästan lite avis. Blir lite pirrig i magen för din skull Är sååå härligt känsla. Lite pirrigt, spännande och man längtar bara hela dagen...Oj oj vad är det man egentligen byter bort som ska gå o gifta sig om 44 dagar?! No more dater för mig.

Som sagt ålder är en siffra! Äldre män är väl INGEN nackdel!! Snarare fördel

malintrollet skrev 2008-07-16 12:52:19 följande:
    Tack för tipset sommargrönt=)har iofs aldrig varit en sån som klagat på mitt utseende. Anledningen att jag försöker minska lite är av rent hälsomässiga skäl... Både nu och inför framtidenÄr i övrigt nöjd med hur jag ser ut, men är för tung för mitt eget bästa om man säger så.Anledningen till det är väl att jag aldrig varit någon som sitter o petar i maten heller...;)Han ska dessutom bjuda mig på middag ikväll... så om det petas i maten av ngn anledning så beror det snarare på hans matlagningskonst...*ler*
  • malintrollet

Men jag är 23... och tror att han kan vara en bra bit över 30...
    Känns så fel att fixera på en siffra, men det är väl bara en del i detta "innan-date-pirret".. Brukar inte vara åldersfixerad...

Kan ju säga att jag är lite avis på er som ska gifta er också! Har själv aldrig haft ens en pojkvän.
    Hoppas inte du ångrar dig FÖR mkt för att du väljer bort dater när du gifter dig mikabella!
    Måste ju vara underbart att dela livt med den man älskar, och inte ens den bästa date i världen borde ju gå upp emot det!

• Sommargrönt

Ni är vuxna människor båda två. Det hade varit annorlunda om du varit 12 och han 27. Jag har två kompisar som är 25 med pojkvänner som är 31 och 31 år gamla. Ingen ens nästan reagerar. Det är vanligt. Så vad skulle några extra års åldersskillnad göra?!

malintrollet skrev 2008-07-16 13:02:59 följande:
    Men jag är 23... och tror att han kan vara en bra bit över 30...Känns så fel att fixera på en siffra, men det är väl bara en del i detta "innan-date-pirret".. Brukar inte vara åldersfixerad...Kan ju säga att jag är lite avis på er som ska gifta er också! Har själv aldrig haft ens en pojkvän. Hoppas inte du ångrar dig FÖR mkt för att du väljer bort dater när du gifter dig mikabella!Måste ju vara underbart att dela livt med den man älskar, och inte ens den bästa date i världen borde ju gå upp emot det!
  • Mikabella

Hahah nej jag tror inte jag ångrar mig. Får väl börja köra lite rollspel hemma o låtsas att är grannen som ska låna socker å sånt haha...när jag är väldigt lycklig som har min blivande. Han är super cool, ärlig och sååå manlig..Jumi!

Min mama är 50, pappa 60. De träffades när hon var 18, han 28...Gifte sig ett år senare. De har varit och ÄR fortfrande i alla högsta gran lyckligt gifta! Age is just a number! Jag är iaf väldigt övertygad om det!...Fast jag är tillsammans med en lien snorvalp...hihi..jag är 28 och han 29

malintrollet skrev 2008-07-16 13:02:59 följande:
    Men jag är 23... och tror att han kan vara en bra bit över 30...Känns så fel att fixera på en siffra, men det är väl bara en del i detta "innan-date-pirret".. Brukar inte vara åldersfixerad...Kan ju säga att jag är lite avis på er som ska gifta er också! Har själv aldrig haft ens en pojkvän. Hoppas inte du ångrar dig FÖR mkt för att du väljer bort dater när du gifter dig mikabella!Måste ju vara underbart att dela livt med den man älskar, och inte ens den bästa date i världen borde ju gå upp emot det!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...