Hahah nej jag tror inte jag ångrar mig. Får väl börja köra lite rollspel hemma o låtsas att är grannen som ska låna socker å sånt
haha...när jag är väldigt lycklig som har min blivande. Han är super cool, ärlig och sååå manlig..Jumi!
Min mama är 50, pappa 60. De träffades när hon var 18, han 28...Gifte sig ett år senare. De har varit och ÄR fortfrande i alla högsta gran lyckligt gifta! Age is just a number! Jag är iaf väldigt övertygad om det!...Fast jag är tillsammans med en lien snorvalp...hihi..jag är 28 och han 29 
malintrollet skrev 2008-07-16 13:02:59 följande:
Men jag är 23... och tror att han kan vara en bra bit över 30...Känns så fel att fixera på en siffra, men det är väl bara en del i detta "innan-date-pirret".. Brukar inte vara åldersfixerad...Kan ju säga att jag är lite avis på er som ska gifta er också! Har själv aldrig haft ens en pojkvän. Hoppas inte du ångrar dig FÖR mkt för att du väljer bort dater när du gifter dig mikabella!Måste ju vara underbart att dela livt med den man älskar, och inte ens den bästa date i världen borde ju gå upp emot det!