• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

..allra högsta gran! Haha kan se framför mig hur de sitter i en jätt hög gran och gungar Grad ska det ju stå. Stavar som en kratta emellanåt...vill ju skriva så snabbt ju

• Sommargrönt

HAHA! Min blivande skulle dö om jag knackade på dörren iförd förkläde, sa att jag var nyinflyttad och frågade om han kunde komma och hjälpa mig med sin stora skruvmejsel!

Jag saknar förresten inte att gå på date alls. Det gör jag med min blivande, han bjuder ut mig ibland...Och skulle inte vilja gå med någon annan heller. Pirrar i magen gör det när man ska gifta sig också...hihi...

Mikabella skrev 2008-07-16 13:11:29 följande:
    Hahah nej jag tror inte jag ångrar mig. Får väl börja köra lite rollspel hemma o låtsas att är grannen som ska låna socker å sånt haha...när jag är väldigt lycklig som har min blivande. Han är super cool, ärlig och sååå manlig..Jumi! Min mama är 50, pappa 60. De träffades när hon var 18, han 28...Gifte sig ett år senare. De har varit och ÄR fortfrande i alla högsta gran lyckligt gifta! Age is just a number! Jag är iaf väldigt övertygad om det!...Fast jag är tillsammans med en lien snorvalp...hihi..jag är 28 och han 29
  • Sommargrönt

Förresten skiljde det bara ett år mellan mamma och pappa. Och de är i högsta grad skilda idag! :) Så skit i åldern!

• Mikabella

Åh tråkigt...

Ja en gång för all kan vi väl slå fast detta faktum! Ålder är en siffra! Sjäv ska jag aldrig bli ett år äldre än 28!

Hahaha skruvmejslen var riktigt bra!! Hahaha!! Ska testa den på Mr

• malintrollet

Haha... låter ju som om ni hittat massa olika variationer i erat samliv i alla fall!
    Måste vara svårt att hålla sig för skratt bara när man spelar teater med ngn närstående...*fniss*

• Mikabella

Haha ja det är nog grymt svårt Men man får väl vara öppen o testa..Hihi...

• Mikabella

Du...lycka till ikväll nu! Sluta grubbla och ha bara skoj. kram på dig!!

malintrollet skrev 2008-07-16 13:23:37 följande:
    Haha... låter ju som om ni hittat massa olika variationer i erat samliv i alla fall!Måste vara svårt att hålla sig för skratt bara när man spelar teater med ngn närstående...*fniss*
  • malintrollet

Tack! klart jag ska ha skoj...;)
    Hoppas det går bra med rollspelandet själv...*skratt*
    Kram på dig med!

• Fratris

Åh, här har man inte hängt på ett tag... jag står fortfarande på min lilla (stora) platå, och jag ska ha mens typ imorgon så är heeelt svullen :D VÄGRAR väga mig nu! :D

FAST jag har varit jätteduktig (faktiskt), inte ens luktat på något sött på en månad och enbart ätit en massa protein och långsamma kolisar... så nångång borde ju platån släppa :( Har varit ute och powerwalkat 2 timmar om dan varje dag också.

malintrollet: Gud vad roligt, lycka till ikväll! Age är verkligen nothing but a number! Min pojkvän är också en snorvalp (lånar Mikabellas ord, haha...), och det är ju nästan "värre" med folks fördomar när tjejen är äldre än killen än tvärtom...

• Cantaton

Jag är 1,66 och vill ner till 69kg. Just nu väger jag 92,5 (har aldrig vägt så mycket förut!! frånsett för två veckor sedan när jag vägde 94) Jag gick upp 25kg efter mammas och pappas skilsmässa samt under C-uppsatsskrivandet... Kommer jag "bara" ner till 75 mår jag bra - men dit är det en lång väg än. Däremot är det INGEN som tror att jag gått upp så mycket som jag gjort. Hur kan 25kg inte synas utåt?? Men jag känner dem ju... (kilona alltså).

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-16 09:30:39 följande:
    Cantaton;Minus på vågen är ALLTID bra!:) Grattis!Idag hade jag gått ner mina "rese-kilo" och mer där till!:)Vad har ni alla för idealvikt samt hur långa är ni?Jag är 175cm och har satt som första mål 75 kilo.Jag väger idag 76,2...
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...