• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Åhhh precis samma för mig! HATAR det!! Man vet aldrig hur dagsformen kommer vara. magen blir ju aldrig riktigt fin eftersom den pga sin ibland dubbla storlek har töjt ut skinnet Hatar det!!! Där emot måste jag erkänna att min motionshysteri till mycket beror på att mina magbesvär resduceras dramatiskt!! Njuter VERKLIGEN va att inte ha ont i magen VARJE kväll, slippa se ut som om jag bär på tvillingar och att jag känner mig sååå mycket sexigare inför pokjvännen! Love is in the air när jag tränar såhär mycket Haha han uppmuntar mig verkligen till att springa/powerwalk..Hmmm undrar varför?!

Jag är 157 och väger i dagsläget 55,8.
    Mitt delmål är, eller kan nog skriva VAR, 54 kg till den 19 juli Kommer inte lyckas...Vågen står klistrad på 55,8!
    Nu kör jag hårt för att nå mitt utsatta "slut" mål vilket är 53 kg rill den 25 augusti..Gifter mig den 30e o vill ju ha lite marginal

Är ju bara 1 timme med bil emellan. Kanske skulle kunna få till en date?

Sommargrönt skrev 2008-07-16 10:55:56 följande:
    Min mage lever sitt eget liv. Vissa dagar är den helt uppblåst så jag ser gravid ut. Andra dagar så är den så platt och fin (för att vara jag).Inga tajta byxor innan klänningen åker på på bröllopet. Och bara fruktsallad och grönt innan vigseln...så hoppas jag på platt-mage-dag!
  • BrudSeptember2008

*suck*

Låter precis som min mage med... Kan liksom inte begripa att den ska vara så slapp och puta utåt!? Kunde inte fettet liksom ligga inne i bukhålan istället så man kunde se så platt ut som man gör när man ligger ner?:S

Jag har precis kommit hem från en 40 minuters promenad i rask takt, trots en ond fot. Den gör ont och det krasar i den.
    Men det går över tills jag gifter mej!;)

Vad ska alla hitta på idag?
    Har ni semester eller ska ni ha?

Jag ska iväg och jobba kvällen idag igen, börjar 15:30 och slutar 21. Innan det har jag tänkt hinna cykla en sväng på motionscykeln. Detta är sista veckan innan semestern. Jag gör sista dagen på lördag. *längtar*

• Mikabella

Åh semester låter sååå skönt. Tyvärr blir det ingen semester för mig än. Har lyckt krångla till mig de två sista veckorna i augusti och första i september.. Men vet inte hur mycket ledig man kommer känna sig då när bröllopet står för dörren o stressen antagligen har stigit både en o två nivårer

Kan meddela at jag är såååååååå avis på er som är ledig o som snart får fri dagar! Håller min tummar för sol så att ni verkligen får njuta av er ledighet!

• malintrollet

Jag sitter på jobbet och intar lunch i from av Cambridge Cappucino med kaffe och kanel i.... är väldigt gott faktiskt! som en nyttig islatte!

En liten fråga nu bara... har köpt såna där ketostix på apoteket och dom visar att jag definitivt är i ketos (konstigt vore det annars) men har ett litet problem ikväll.

Ska på date ikväll (ÄNTLIGEN! händer inte alls ofta tyvärr) och undrar nu om ett glas vin gör att man direkt hamnar ur ketos?
    Äter enbart cambridge till frukost och lunch, och sen kyckling eller biff i ytterst måttliga mängder på kvällen, och vitamintillskott. Kommer vinet att vara jättedåligt för mig nu?

• Sommargrönt

Haha, så olika det kan vara. Jag tror att vi glömt bort vad sex är. Det är så mycket bröllopsfix. Ska jag hinna med att jobba, ta hand om hunden och träna som en tok så finns det varken ork eller tid...Tror det börjar växa mossa på mig. ;)

En date skulle inte vara fel. Det ska väl gå att ordna tycker man! Shit vad nervös jag skulle vara. Min enda erfarenhet av att träffa någon online var en kille jag blev intresserad av när jag var typ 14. Han var supertyst och jätteblyg och jag ville bara dö hela tiden!

Mikabella skrev 2008-07-16 11:12:08 följande:
    Åhhh precis samma för mig! HATAR det!! Man vet aldrig hur dagsformen kommer vara. magen blir ju aldrig riktigt fin eftersom den pga sin ibland dubbla storlek har töjt ut skinnet Hatar det!!! Där emot måste jag erkänna att min motionshysteri till mycket beror på att mina magbesvär resduceras dramatiskt!! Njuter VERKLIGEN va att inte ha ont i magen VARJE kväll, slippa se ut som om jag bär på tvillingar och att jag känner mig sååå mycket sexigare inför pokjvännen! Love is in the air när jag tränar såhär mycket Haha han uppmuntar mig verkligen till att springa/powerwalk..Hmmm undrar varför?!Jag är 157 och väger i dagsläget 55,8. Mitt delmål är, eller kan nog skriva VAR, 54 kg till den 19 juli Kommer inte lyckas...Vågen står klistrad på 55,8!Nu kör jag hårt för att nå mitt utsatta "slut" mål vilket är 53 kg rill den 25 augusti..Gifter mig den 30e o vill ju ha lite marginal Är ju bara 1 timme med bil emellan. Kanske skulle kunna få till en date?
  • Sommargrönt

Idag ska jag...få se....jobba jobba jobba...eller försöka få något gjort i alla fall...Springa ett par ärenden på stan...handla lite mat...försöka hinna hem och göra en potatis- purjolökssoppa...gå ut med hunden...gå ut och springa...och sen ska vi försöka få färdigt resemusiken inför bröllopsresan...*suck*....skulle kunna mörda för en weekend på ett hotell...

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-16 12:03:01 följande:
    *suck*Låter precis som min mage med... Kan liksom inte begripa att den ska vara så slapp och puta utåt!? Kunde inte fettet liksom ligga inne i bukhålan istället så man kunde se så platt ut som man gör när man ligger ner?:SJag har precis kommit hem från en 40 minuters promenad i rask takt, trots en ond fot. Den gör ont och det krasar i den.Men det går över tills jag gifter mej!;)Vad ska alla hitta på idag?Har ni semester eller ska ni ha?Jag ska iväg och jobba kvällen idag igen, börjar 15:30 och slutar 21. Innan det har jag tänkt hinna cykla en sväng på motionscykeln. Detta är sista veckan innan semestern. Jag gör sista dagen på lördag. *längtar*
  • Mikabella

Äh strunt i ketos ikväll!!!! Kanske är dumt vad vet jag, men ett glas vin eller två känns nog ganska skönt att få dricka Åh så spänade m date!! Hoppas att du får en riktigt lyckad kväll!

• Mikabella

Sommris. Haha jag lova, jag är inte blyg, jag är inte tyst, jag är inte intresserad av kvinnor och jag lovar att inte stalka dig ifall vi inte klickar

• Sommargrönt

HAHA! Men hur vet du att jag inte är sån då? ;) Eller, tänk om jag är en 45-årig knarkade gubbe....

Mikabella skrev 2008-07-16 12:43:11 följande:
    Sommris. Haha jag lova, jag är inte blyg, jag är inte tyst, jag är inte intresserad av kvinnor och jag lovar att inte stalka dig ifall vi inte klickar
  • Mikabella

Menat till Malintrollet såklart!

Mikabella skrev 2008-07-16 12:41:39 följande:
    Äh strunt i ketos ikväll!!!! Kanske är dumt vad vet jag, men ett glas vin eller två känns nog ganska skönt att få dricka Åh så spänade m date!! Hoppas att du får en riktigt lyckad kväll!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...