Tack för veckans inledande pepp!
På frågan om mat säger dagens meny:
Frukost: Naturell yoghurt med nötter, solrosfrön, soltorkade tomater
Lunch: Rostbiffssallad
Mellis: Nötter
Middag: Fisksoppa
Jag följer GI, fas 1 just nu. GI har funkat för mig förut, även om jag bara har följt fas 3 (sista). Men nu tänkte jag faktiskt börja från början
Vet inte hur det är med kilona än, väger mig bara på onsdagar. (Inte nära helgen åt något håll, då man kanske råkar synda som mest.) Väger man sig en gång i veckan tycker jag att det känns som om jag får veta den riktiga viktminskningen (eller -ökningen för den delen). Väger man sig från dag till dag kan det ju vara tillfälligheter som ger utslag.
Lycka till denna vecka!
BrudSeptember2008 skrev 2008-07-14 10:18:54 följande:
Morrn tjejer!Så nu är det åter igen en ny vecka. Vi lägger förra veckans syder barkom oss och fortsätter framåt!:)Jag funderar på vad man ska äta för mat som är bra, mättande och kalorisnål. Vad ska ni andra äta?Följer ni några dieter? (Typ, GI, VV osv.)Jag försöker följa sund mat och lite motion. Men det är super segt just nu. Mina 2 kilo upp sitter som berget, har inte hänt många hg. Visst jag har inte varit så duktig med varken mat eller motion i veckan. Men inte glufsat i mej som jag kunde ha gjort heller...Ha en bra dag!