• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hvidbrud

Hold da kæft hvor er du go! Som man säger här! Du är så duktig. Känner mig som en slappfisk i jämnförelse!
    Brummaskinen har sugit upp 10 liter över natten...

Sugen på jordgubsylt!!!!

• Hvidbrud

Håller på att tömma hyllorna på jobbet... Bodyscrub med ingefära och två slags socker... Arganolja med ylan-ylang till solen och mys massage... skrub och mask och härliga krämer...
    Vad har jag glömt? Till rörberedelser inför br¨llopet och till bröllopsesan?

• Mikabella

Tack!!!! Älskar att få pepp! Då växer man lite och man känner sig genast ännu mer bestämd! tack söta du.

avil skrev 2008-07-12 10:15:20 följande:
    Förresten är du ju så duktig..därför är jag helt säker på att du fixar det!!O du motionerar ju också en del...
  • Fratris

GRATTIS Mikabella!!! :D

För mig går det sjukt långsamt, men det går iaf neråt... -2 hekto på fem dagar bara ;-(

Varför lyckas alla andra gå ner typ 6 kg på en vecka?! Haha :D

• Mikabella

Nu ska jag lägga mig på soffan o slappa. Kom precis hem från restaurangen. Mama jobbar o min sambo är i Stockholm, så jag o dadis har varit ute o ätit. Vitlöksgratinerade havskräftor . MMMmmmmmmmmmmmmm så suveräna. Riktigt fasta o fina. God champagne till oxå. Mmm vi har haft det mysigt jag oi lille daddis ...Hoppas det inte syns för mycket på vågen imorgon bara...Fast vad tusan gör det?!...Det var absolut värt det isf. Bli bara till att springa lite längre o lite fortare. Kcal in och kcal ut!

• Mikabella

Tack tjejen! Det känns väldigt bra! Sak bara fixa -1kg till på lördag så är jag riktigt nöjfd! Har stått stilla HUR länge som helst, men nu äntligen verkar det ha släppt! Så ge INTE upp! Det är segt jag vet, men skam den som ger sig!

Fratris skrev 2008-07-12 20:18:00 följande:
    GRATTIS Mikabella!!! :DFör mig går det sjukt långsamt, men det går iaf neråt... -2 hekto på fem dagar bara ;-(Varför lyckas alla andra gå ner typ 6 kg på en vecka?! Haha :D
  • Mikabella

Åh inga dåliga produkter!! Vill oxå ha! Vet du vad?!

Jag o min lilla mama ska ta en hotell/party/mys/shopping helg i Köpenhamn i augusti. Kanske man kan titta in i din lilla butik då?! tack för tipsen på maten! Ändras så fort ju. Ena dagen är en restaurang inne, nästa ute...man ihinner inte med. Tips mottages gladeligen på bästa partystället/baren/restaurangen/hotellet. Tror vi ska bo på 24/7...Läst om det bara. Brukar bo på Petri eller Square.

Hvidbrud skrev 2008-07-12 13:05:52 följande:
    Håller på att tömma hyllorna på jobbet... Bodyscrub med ingefära och två slags socker... Arganolja med ylan-ylang till solen och mys massage... skrub och mask och härliga krämer...Vad har jag glömt? Till rörberedelser inför br¨llopet och till bröllopsesan?
  • Mikabella

haha "vet du vad?!" meningen skulle ju vara en rad ner ju! Tack för peppet! Du är så gulligt ju!

Mikabella skrev 2008-07-12 21:00:40 följande:
    Åh inga dåliga produkter!! Vill oxå ha! Vet du vad?! Jag o min lilla mama ska ta en hotell/party/mys/shopping helg i Köpenhamn i augusti. Kanske man kan titta in i din lilla butik då?! tack för tipsen på maten! Ändras så fort ju. Ena dagen är en restaurang inne, nästa ute...man ihinner inte med. Tips mottages gladeligen på bästa partystället/baren/restaurangen/hotellet. Tror vi ska bo på 24/7...Läst om det bara. Brukar bo på Petri eller Square.
  • Fratris

Mikabella, hur länge stod du på "platån"? Dvs hur länge innan det släppte? Hur många kcal äter du per dag ungefär? Och hur mkt brukar du normalt sett göra av med (motionsmässigt då)... försöker beräkna hur länge min platå kommerh ålla på ;-(

• BrudSeptember2008

God kväll!

Jag har ingen bra helg!:S *suck*

Att det ska vara så förbaskat svårt att låta bli godsakerna!?
    Idag fyllde en av mina vårdtagare år och det bjöds på fika och tårta, jag kunde INTE låta bli... att smaka av ALLA sorterna!:(

Jaja, ingen idé att få ångest över allt jag har stoppat i mej idag. Får tänka på morgondagen iastället!
    Ny dag nya tag!:)

Ni som går ner är SÅ DUKTIGA! Kämpa på tjejer så når ni snart era mål!:)

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...