Hvidbrud skrev 2008-07-11 09:56:01 följande:
Vad ni är duktiga allihopa! Jag sitter här med min havregrynsgrött, linfrö, tranbär och mandlar. Och en god kopp sencha. Min mage älskar att jag äter bra. När magen är glad så är jag glad! Min träning har gått helt i stå. Ok, jag cycklar som en dåre på min tunga cykel till och från jobbet, en 15.20 min var väg. Masserar 4 timmar aktivt minst, så lite bränner jag ju där. Sen prövar jag för fullt att övertyga min pojkvän (hi hi 8 dagar kvar!) att sex är ett fantastiskt sätt att bränna kalorier på. Kul dessutom, mycket roligare än att springa.Mikabella: Tack för kramarna, guuud så skönt! Om du vill jobba hos mig får flytta till Köpenhamn...!
Haha du är för bra! Sex måste ju var den bästa träningsformen av alla!? Hmmm ska nog köra på den linjen oxå tror jag. Kanske man kan skära ner lite på powerwalken?

Älskar din cyckel! Den verkar ju stört läcker! Hahaha den är en trogen följeslagare här på tråden
Åh ÄLSKAR Köpenhamn. Min mormor är därifrån o vi har alltid varit väldigt mycket i Köpenhamn. Ska dit på CPH Vision- mässan 8 augusti. Bor på St Petri. Äta på mitt favvo hak Sushi and Sticks. Bästa partyklubben/baren/stället just nu? Brukar hänga i St Petris bar till de stänger kl 01.00 men sen vill an ju vidare

Lite OT kanske sorry...Cocktail gynnar ju inte direkt viktminskningen...No godis för mig...Byter allt godis i världen mot ett extra glas vin eller en riktigt god cocktail anytime