• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Tack ni gulliga!:)

Har precis varit ute och promenerat 40 minuter! *stolt*

Kikar in en snabbis, för jag ska iväg och jobba strax.
    Ska försöka ta mej i kragen och cykla MINST 20 minuter på motionscyklen när jag kommer hem ikväll.

Ha en härlig fortsatt dag! Jag behövde er peppning idag!:)
    Tack!

• Sommargrönt

Det var så lite så! Imorgon eller någon annan dag är det vi som behöver peppning! :)

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-11 14:45:38 följande:
    Tack ni gulliga!:)Har precis varit ute och promenerat 40 minuter! *stolt*Kikar in en snabbis, för jag ska iväg och jobba strax. Ska försöka ta mej i kragen och cykla MINST 20 minuter på motionscyklen när jag kommer hem ikväll.Ha en härlig fortsatt dag! Jag behövde er peppning idag!:)Tack!
  • Hvidbrud

Sommargrönt: Gud vad dktig du är! Visst raslar kilona när man väl slagit rekordet, eller hur man nu ska säga det.. Vet hur jobbigt det kan vara med familje.. Därför har vi slopat bordsplacering och tal. Så var de problemen ur värden...

Mikabella: Måste tipsa dig om köpenhamns bäste sushi ställe.. 10000x bätter än sticks & sushi (som förresten har blivit helt konceptsjuka och baa tänker pengar... Vad hände med kärleken till maten?) Damindra heter den. Hans mat är guda mat! (och ligger lovligt nära kliniken... mmm.. Sachimi är bra när man ska hålla vikten..)

Oj, nu kom klienten! Ha de!

• Cantaton

Toppen! Bra jobbat!

Tack ni gulliga!:)Har precis varit ute och promenerat 40 minuter! *stolt*Kikar in en snabbis, för jag ska iväg och jobba strax. Ska försöka ta mej i kragen och cykla MINST 20 minuter på motionscyklen när jag kommer hem ikväll.Ha en härlig fortsatt dag! Jag behövde er peppning idag!:)Tack!
  • GME76   080802
    Va bra, heja dig!! Och som Sommargrönt skrev så går det supersnabbt att bli av med unna-sig-kilon som bara varat några dgr. Som det brukar sägas så är det det man äter mellan nyår o jul man blir tjock av inte mellan jul och nyår .
    Ska också ta mig en timme på motionscykeln. Skulle ALDRIG gått utan tv:n. Skulle vara hur segt som helst.
  • Cantaton

Haha, det hade jag aldrig hört, men det låter förnuftigt

GME76 080802 skrev 2008-07-11 17:48:40 följande:

Va bra, heja dig!! Och som Sommargrönt skrev så går det supersnabbt att bli av med unna-sig-kilon som bara varat några dgr. Som det brukar sägas så är det det man äter mellan nyår o jul man blir tjock av inte mellan jul och nyår .Ska också ta mig en timme på motionscykeln. Skulle ALDRIG gått utan tv:n. Skulle vara hur segt som helst.
  • Mikabella

Haha ni är så söta och roliga allihopa. Denna tråden är beroende framkallande. Man bli glad varje gång man kikar in!

Vill passa på att skryta lite... ...Kom precis hem från 3 powerwalks/löprundan för dagen. Satte precis ett nytt personligt rekord på 3,5 km på 19 min ...kanske inte så fort, men såååå mycket bättre än för 2 veckor sedan! Jag är stolt iaf! Jag är aldrig ledig o har inte en aning om vad jag ska göra av all tid! Är ledig imorgon oxå!! Ojojo...ensam hemma oxå, så jag måste roa mig själv en hel dag till! Har förbrännt 713 kcal idag Då tycker jag att jag kan unna mig lite extra vin va? Hihihi...I feel goooood!

Stora styrkejippihurravadniärbra-kramar!

• GME76   080802

Schysst med nytt rekord, heja heja. Lyxigt att vara ledig, vill också vara det. Vill också ha häst .

Cantaton; visst är det en bra sägning. Läste den nånstans i julas .

• Mikabella

Jag fick värsta hästhabegäret innan idag. Lipade nästan Vill ha en, saknar det sååå mycket. Om jag inte hittat ett nytt jobb innan september ska jag försöka hitta en på foder...Är så svårt att få tag på något vettigt bara...buhu!

Fast just det ja...jag ska ju flytta till Köpenhamn och bli massör Kanske man kan ta hästen med sig då?

Är ensam hemma o såååå rastlös...Någon som vill komma hit imorogn kväll o äta lite gott, dricka några flaskor skumpa och skratta så tårarna rinner? Låter inte så illa va?!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...