• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • avil

meddelar att vågen sa: 53,7!!
    Det var rekord för att vara kväll!! OCH pizza o vintrots!! .GLAD!
    bara resterande dagar o veckor kvar....

• GME76   080802

Gött Avil, men trist när det krånglar med barnen.
    Själv har jag kokat jordgubbssylt . Värsta husfrun .

• avil

GME76-haha,ja men så gott med hemgjord jordgubbssylt!!Motför köpt! Den är sällan god.

• Mikabella

God morgon alla glada! hade ni en bra fredagskväll? Min söta lillebror kom med film, pisagenötter och jätte god hemlagad flädersaft som han hittat i mamas frys

Vet ni vad! Vågen har gått neråt igen. Feels GOOD! Nu börjar jag faktiskt känna mig riktigt bekväm i min kropp!

Ledig idag. Ska snart ut o springe en rund. Har tagit en riktigt sovmorgon. Ensam hemma, det är tyst, lugnt och man kan titta på morgon tv utan att Mr rastlöst ligger o suuckar jämte Lovely!

• Mikabella

Åh föresten...skulle man kunna få be om lite pepp? Jag har haft som mål att ca 4 kg innan 19 juli. Nu är det så bra att jag faktiskt har blivit av med 3..dvs 1 retligt kg kvar! Skulle vara såååå roligt att lyckas med mitt mål...Tips, pepp, hjälp! Hur ska jag orka, göra, lyckas att tappa detta lilla retliga kg till på lördag?

Sen ska 2 kg till bort innan 30 augusti ...men de tar vi sen

• avil

Ja,du har ju en vecka på dig!
    Klart du fixar det!! .
    Vet ju inte hur du äter,men tänk på att äta regelbundet! Inte låta det få gå för länge mellan målen-det känner i alla fall jag är väldigt bra för min del...
    O vad är 1kg? Det är jag säker att du hinner gå ner.
    Tänk bara på att inte fuska o äta nåt retligt onyttigt.....

• avil

Förresten är du ju så duktig..därför är jag helt säker på att du fixar det!!O du motionerar ju också en del...

• Hvidbrud

Oj vilken fart det har blivit på tråden! Härligt!
    Också sugen på att sätta ansikten på alla!
    Sista jobbedagen idag!! Sen har jag semester i 3 veckor! Bröllop och bröllopsresa, sen ska jag bli mig själv igen och tänka på annat än brudklänningen... Hi hi!
    Fick översvämning på jobbet igår... Det regnade 21mm på 10minuter! Aaahh! På mitt fina bambu golv... Så nu står det en ful blåsmaskin där och väser. Hoppas att den kan torka ut allt, så vi inte behöver bryta upp golvet. -Psykisk stress går man ner massor av! Men inte särskilt kul eller sunt! Vill heldre göra pilates om jag fick välja.

Åt pizza igår. Fy mig. Men det får jag betala för idag för mina tarmar är inte glada idag. örk!
    Som sagt tidigare: nackdelen med att leva sunt och ha dcet bra i kroppen gör att man inte längre kan nöja sig med att falla tillbaka i en dålig livsstil... Man vet hur bra man kan må!

Nïxen pixen, nu ska jag ut i världen och se hur många som ler tillbaks! (jätte rolig lek!)

• Mikabella

Åh håller verkligen med om det där med maten! Min kropp tål verkligen inte onyttig mat längre! Är som att tarmarna totalt havererar om jag äter saker med mycket ost på! Blir HEL KASS! Lite synd Är ju gott att få synda ibland...Men inte denna veckan inte!! Nu är det hårda bullar som gäller. Kom precis hem från en jogg/power/löp runda på 59.25 min, 7,9km runda! Ganska bra jobbat va? brännde 478 kcal! Haha nu är de 2 vin glasen från igår borta! Ikväll är det ingen som har tid med mig Inte änns min mama...buhu...övergiven...Vad ska man hitta på då då?! Srpinga lite kanske?

Hvidbrud: Ajajaj babugolvet! Stackars! Hoppas att den störiga brummaskinen gör nytta.

• Mikabella

Föresten...Nu tar jag på bikinin o rullar ner till havet Är sååå varm efter min runda o det ska bli ljuvligt med ett dopp i det blå! Kramar på er! Dagar som denna och självdisiplin gör mig sååååå glad!!!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...