• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Ps;
    Nu har det slutat regna här. Tar en promenad!:)

• Mikabella

Dumma dumma kakor! varför ska de vara så sötra o goda?! Grrr! Du om du vill ha mer ångest...gå in på wwwstegraknare.se o förvandla kakorna till steg Brukar få mig att skärpa mig!

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-12 21:53:15 följande:
    Ps; Nu har det slutat regna här. Tar en promenad!:)
  • Mikabella

Åh någon annan än jag som dsitter hemma o uggla på en lördag! jag skulle varit i Båstad, men kände verkligen INTE för det..Ångrar mig lute för nu har jag såååå sjukt långtråkigt...

jag stod stilla i säkert 7 veckor!! På allvar! Såååå irriterande, men jag gav mig inte. Går powerwalk på 6 km morgonen och 5 km löp på kvällen. Cyklar till jobbet, 13km tur/retur totalt. Körde en renkur på 5 dagar O vips så började det hända grejer. Förbränner MINST 400 kcal genom träning varje dag. Äter runt 1000-1700 kcal per dag. Ibland mindre..Slarvigt jag vet, men är inte så hungrig av mig o har svårt att hinna med maten ibland. Har alltid en bar eller allevo nära till hands dock!

Går på en detox 20-dagars kur nu- Är riktigt skönt att rensa ur systemet iblans! Ny energi!

har ingen socker last o klarar mig nbra utan chips...min STORA fälla är gott vin o ännu godare champagner.....

Fratris skrev 2008-07-12 21:49:06 följande:
    Mikabella, hur länge stod du på "platån"? Dvs hur länge innan det släppte? Hur många kcal äter du per dag ungefär? Och hur mkt brukar du normalt sett göra av med (motionsmässigt då)... försöker beräkna hur länge min platå kommerh ålla på ;-(
  • Fratris

Jo.. JAG sitter hemma o ugglar Jag kör stenhårt här på min viktminskning, jag MÅSTE gå ner till min resa i Augusti... så jag jobbar, sparar, o bantar haha Hoppas det ger utdelnign sen

Så jag får räkna med min lilla platå i några v till ;-( Jag kanske måste börja äta mindre då, eller köra renkur nutrilett (fattar inte hur jag ska klara det PLUS träna dock...)

Så avis på dig Mikabella att du inte verkar bli hungrig även fast du rör dig så mkt och endast äter så lite kalorier?!

• Mikabella

Det är lika mycket ett problem som en fördel...Jag äter för LITE. Inte att rekomendera tror jag. Man ska försöka äta mindre måltider och men jämnare mellanrum för att det ska bli riktigt bra tror jag. Försöker det nu. har tidigare jobbat som instruktör på Sats och vet hur man egentligen skall gå tillväga...men det är lätt att säga till andra vad det ska göra..svårt att leva upp till det själv! Vill verkliegn poängtera att jag inte har några som helst problem men mat..Älskar mat o är en gurmet...bara väldigt lat o som sagt sällan hungrig...

• Mikabella

Åh jag vill dansa...kanske man skulle försöka ta sig till Båstad iaf...har ju en sååå snygg ny klänning hängade i garderoben...

• BrudSeptember2008

Phu...

Nu är jag tillbaka igen. 60 minuters promenad i snabb takt. *stolt*
    :)

Jag borde ta en dusch och lägga mej, börjar jobba 7 imorgon. Men ska bara kika liiite här först;)

Dansa lät kul! Men det får bli en ledig helg. Eller på min semester som börjar om en vecka! Jiiipiii!:)

• Mikabella

Du är ju världsbäst som orkar ge dig ut på promenad en lördagkväll! 10000 poäng till dig Hoppas att du har em bra dag på jobbet.

BrudSeptember2008 skrev 2008-07-12 23:11:01 följande:
    Phu...Nu är jag tillbaka igen. 60 minuters promenad i snabb takt. *stolt*:)Jag borde ta en dusch och lägga mej, börjar jobba 7 imorgon. Men ska bara kika liiite här först;)Dansa lät kul! Men det får bli en ledig helg. Eller på min semester som börjar om en vecka! Jiiipiii!:)
  • Hvidbrud

Min farmor dog igår
    Inte kul alls. Men jag tror inte att hon skulle vilja att vi stälde in brölloppet. Hu. Känns lite tungt just nu.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...