Åh någon annan än jag som dsitter hemma o uggla på en lördag! jag skulle varit i Båstad, men kände verkligen INTE för det..Ångrar mig lute för nu har jag såååå sjukt långtråkigt...
jag stod stilla i säkert 7 veckor!! På allvar! Såååå irriterande, men jag gav mig inte. Går powerwalk på 6 km morgonen och 5 km löp på kvällen. Cyklar till jobbet, 13km tur/retur totalt. Körde en renkur på 5 dagar O vips så började det hända grejer. Förbränner MINST 400 kcal genom träning varje dag. Äter runt 1000-1700 kcal per dag. Ibland mindre..Slarvigt jag vet, men är inte så hungrig av mig o har svårt att hinna med maten ibland. Har alltid en bar eller allevo nära till hands dock!
Går på en detox 20-dagars kur nu- Är riktigt skönt att rensa ur systemet iblans! Ny energi!
har ingen socker last o klarar mig nbra utan chips...min STORA fälla är gott vin o ännu godare champagner.....
Fratris skrev 2008-07-12 21:49:06 följande:
Mikabella, hur länge stod du på "platån"? Dvs hur länge innan det släppte? Hur många kcal äter du per dag ungefär? Och hur mkt brukar du normalt sett göra av med (motionsmässigt då)... försöker beräkna hur länge min platå kommerh ålla på ;-(