• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • GME76   080802

Vi kan skåla i champagne över nätet ikväll .
    Är ensam med barnen, sambon går bärsärkagång på stan med sitt svensexegäng . Han kommer inte komma hem stående .

• Mikabella

Åh det får duga Vad roligt för Mr! Jag har inte fårr min hippa än...Är li8te nervös...kan ju vara imorgon när jag för en gångs skull är ledig...ojoj nu blev jag nervös...

Kanske ska packa bilen full av goda viner och champagner, oxfilen, couscoussalladen o köra till dig

GME76 080802 skrev 2008-07-11 18:55:47 följande:

Vi kan skåla i champagne över nätet ikväll .Är ensam med barnen, sambon går bärsärkagång på stan med sitt svensexegäng . Han kommer inte komma hem stående .
  • Mikabella

Skulle få gäst men magsjukan dök upp o förhindrade mitt söällskap att komma...Grrr..oxfile är inte riktigt lika roligt att äta själv...

• GME76   080802

åååhh spring hit (så blir du av med några kalorier innan middan ). Ska bara lägga monstren så får vi lugn o ro sen .

• GME76   080802

Du ligger nog dåligt till imorgon hehe. Jag kanske blir imorgon men mer troligt nästa helg. Fredagen kanske hmm...
    Är inte ett dugg nervös, längtar efter att få partaja utan att behöva planera .

• Mikabella

Åh hoppas att du bor i Falkenberg ...Är lite trött i benen nu... Hade på riktigt vart roligt att göra en sån sjuk spontangrej! hihi vad du skulle bli förvånad om jag stod där på trappan!

• GME76   080802

Asch, bor i Karlstad, det blir väldigt långt det. Hade ju varit hur kul som helst ju . Plingplong .

• Mikabella

Man skulle dra ihop en tråd-date!!!!

• avil

jag syndar rejält!!
    Min blivande man får just semester-det firar vi med att gå ut o äta? så en halv pizza har jag ätit! O ett par rejäla! vinglas.......få se vad vågen säjer imorgonbitti....
    jaja,jag behövde det! med barn som bara bråkar o river tapet,o har öroninflammation o mer därtill........
    Tröstar mig med vin! .

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...