Jag har sen 2-åringen föddes gått ner (då har jag räknat bort de kg som försvann inom 3 veckor efter förlossningen) ca 19kg. Känner mig som mig själv igen och det är så skönt.
Förstår att det är svårt att få till det med träningen när du har barn. Jag brukar göra pilates framför tv:n (kan programmet nu så jag kan titta på roliga tv-program samtidigt istället för träningsfilmen) och sen några veckor tillbaka har vi en motionscykel i källaren. Den har varit en riktig räddare i nöden för då slipper jag låsa träningen till att sambon måste vara hemma med barnen när jag går eller springer.
Nu när jag är inne på slutspurten försöker jag springa 2-3ggr i veckan, cyklar till jobbet (2mil t o r), pilates och motionscyklar. Dricker proteinshake till lunch, äter ägg, avokado, jordgubbar, fetaost och rejäla frukostar och nötter
.
Fick som sagt en svacka för några veckor sen när jag visserligen tränade men kunde inte låta bli att småäta på kvällen. För många kalas i 2 månader drog verkligen igång sockerberoendet. Otroligt skönt att vara ur det nu.
avil skrev 2008-07-10 07:47:42 följande:
GME76 080802-hur mycket har du gått ner??Är det nån mer än jag som varierar ENORMT med vikten??Förra morgonen vägde jag 56?!NU i morse bara 53,9.Visst,fattar att det beror på vätska o massa annat,men ÄNDÅ? Är ju så skumt!Ja,nötter är ju bra,fast inte så gott.....åt lite vindruvor o drack massa vatten.Fast min man hade varit o köpt en godispåse?? HUR korkad är han?jaja...