• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hvidbrud

Hi hi! Det låter ju bra! Har varit dålig på att låta bli den extra portionen på det sista... Och lite lakrits längtade jag sååå efter igår. (nerverna inför bröllopet skyller jag på!)

Har Tingeling försvunnit bara för att hon har gift sig, eller?

Mikabella skrev 2008-07-08 11:41:52 följande:
    Åh Portugal!! Lyllos! jag åker till Lisabon m mammie 14 augusti Lovely! ....Du Hvidbrud...Du kommer konkurera ut ALLA portugisiska kvinnor! Som tur är så är männen lovely o kvinnorna mindre vackra Man känner sig som en riktigt toppen snäcka! I promise!
    Och om det är som i Brasilien så är det ju helt ok att vara bred om baken... Vad sköönt det ska bli! Har hittat ett spa ställe som vi ska vara på ett par dagar... Få knådat igenom den trötta kroppen...
  • Mikabella

Ja jag undrar oxå mar Tingis är! kanske hon har tagit rollen som fru på största llvar o står i köket o syltar, stoppar och kokar?

• Hvidbrud

Hi he hi! Ett hjärtligt skratt fick du där! Ja tänk om! Nä de kanske är på bröllopsresa?

• Mikabella

Jag hoppas på bröllopsresa Har reastart i min lilla butik idag. Sjuk mycket folk! Lär ju springa bort 1-2 kcal idag

• Hvidbrud

Ja, det är jag också lite nyfiken på...

Har precis polerat tänderna... Aj! Bokat tid hos frissan i morgon- det gör förhopningsvis inte ont...

• Mikabella

Jag har en llten klädbutik. Märkes kläder..Filippa, T.Hilfiger, hunkey Dory, Tiger, Acne...ja o så några till. Fast jag har faktiskt sålt den...Arbetslös from september...Någon som vill anställa mig?

• avil

Snälla-HJÄLP mig!!
    är SÅÅÅ godissugen,bara för att jag nu insett att jag ökat ett par kilo...VAD ska jag äta för att stilla mitt godisbegär-hur kul är det att knapra morot då man är GODISsugen??
    Äter kromtabletter så det gör sitt.
    Men just nu vill jag äta nåt?
    Måste väl vara okej att knapra i sig lite vindruvor? tex?
    Eller har ni bra tips?

Annars är det egentligen riktigt godis,o paj jag är mest sugen på!! o wienerbröd......
    Åt lite lax o broccoli o potatis till middag...Det var gott,men det var inte GODIS .

• GME76   080802

Avil, nötter är skitbra istället för godis. Man blir mätt på lite. Jag hade också tokbegär i en liten period nyss, men gulle-Mikabella peppade mig ur det förra veckan. Tack!!

Imorgon bitti slår jag nytt viktrekord. Brukar alltid minska ca 0,7kg under natten så jag kommer väga 65,5kg. Jippi!!!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...