• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Åh tack sommris! Du är så söt...Nu får jag lite dåligt samvete för att jag gnäller...Förlåt..idag är bara en såndär "lessen" dag...ush...vill bara lägga mig i sängen igen o gömma mig...buhu vad jag är lipig...

Nä nu ska jag ta mig i kragen o masa mig iväg till jobbet...är inte kul idag...

Hioppas att ni har en bättre dag. Kramar från den lilla gnällapan Mikabella.

• Hvidbrud

Mikabella: jag känner mig altid stor och svullen (och känslig) innan mensen, detkanske bara är det? Så om ett par dagar är du tilbaksdär du var innan? Kanske?

Jag känner mig som om jag har börjat gå upp igen... Kanske kan jag börja träna lite nu de sista tio dagarna? Bara för att tona lite... Vad tror ni? Men frågan ¨r ju om jag kan hitta tiden till det. Års redovisningen till jobbet ska vara klar innan måndag, kyrkoprogram och festprogram ska göras, musiken ska fixas, bröllopsdans övas in, ris och såpbublor ska köpas och packas in, dekorationerna ska fixas Nej, detta får jag dela med 19Juli panik tråden!
    Desutom har de skrivit om min lilla klinik i Alt for Damerna, en dansk veckotidning, så det är attans mycket att göra på jobbet! (men det är kul!) âlskar mitt jobb!

Skulle f¨rsöka hitta ett pilates träningsprogram för lår och bakdel. Det är där jag får allt fet att sitta(nej, det går inte att punktträna, men strama upp lite kan man ju...) Det syns ju som tur var inte i min brudklänning, men sen på starnden i portugal. Tänk att ha smala solbrända ben. Det skulle inte vara illa. Men jag kan tydligtvis bara bli smal om midjan och ryggen... (yes, I'm the walking pear!)

Nä, ut med mig! Hejdå tjejer, ha en bra dag!

• Mikabella

Åh Portugal!! Lyllos! jag åker till Lisabon m mammie 14 augusti Lovely! ....Du Hvidbrud...Du kommer konkurera ut ALLA portugisiska kvinnor! Som tur är så är männen lovely o kvinnorna mindre vackra Man känner sig som en riktigt toppen snäcka! I promise!

• GME76   080802

Åh Hvidbrud, jag skulle kunna döda för smal midja istället för smala ben. Tänk att man kunde se sina positiva sidor mer än dom negativa . Portugal låter underbart. Vill också dit någongång.

Cyklade till jobbet idag (1 mil enkel resa) och kommer så klart cykla hem också.

• Tes1979

Hej alla
    Jag blev oxå hippad i lördags, gifter mig den 8/8 och jag som precis gått ned 3 kg, nuy gick jag upp 1,5 igen, vin är ett gissel och godis...
    Kämpa på!!!
    kram TEs

• GME76   080802

Ah, det där har jag tänkt på. Måste se till att springa varje lördagmorgon innan ngt kan tänkas hända .

• Hvidbrud

tror att pilates videon blir avdammad i kväll... (åh, vad skönt, jag längtar lite til den!)

• avil

FAN.Jag vägde ju 54,5 för ett par dar sen bara.NU 56??
    Nä,va trist....
    Har inte alls ätit så mycket tycker jag?! fattar inte alls.....
    O jag VET att jag INTE är överviktig alls.....
    MEN har en bikini OCH en brudklänning som sitter precis perfekt,om jag bara väger 54!! oINTE mer.
    Så jag MÅSTE gå ner LITE till.
    Men de två kilona är fan omöjliga!!
    Behöver verkligen vara med här.

• Hvidbrud

Avil: det är viktigt att du äter ordentligt om du vill gå ner i vikt. Förlite mat sätter ner förbränningen och fel mat kan hålla på vätska i kroppen och sätta fast sig i tarmarna och ligger där och rutnar. (ja, det låter lite äckligt, men det är sant!) Så om tarmarna inte funkar som de ska kan det ligga flera kilo där...
    Nu vet jag ju inte hur du äter, så jag vill inte hoppa på dig sådär bara...
    Välkommen hit! Hoppas att du blir lika inspirerad till att få en starkare sundare kropp som jag har blivit!

• avil

Hvidbrud-ja,men jag äter! bara lite mindre än vanligt.Inte så där "oh det här var gott jag äter en portion till" typ.....o mindre fika o godis som jag annars är tokig på.
    Tror faktiskt jag äter rätt bra!
    O jag får gå på toa varje morgon,så magen funkar .

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...