Mikabella: jag känner mig altid stor och svullen (och känslig) innan mensen, detkanske bara är det? Så om ett par dagar är du tilbaksdär du var innan? Kanske?
Jag känner mig som om jag har börjat gå upp igen... Kanske kan jag börja träna lite nu de sista tio dagarna? Bara för att tona lite... Vad tror ni? Men frågan ¨r ju om jag kan hitta tiden till det. Års redovisningen till jobbet ska vara klar innan måndag, kyrkoprogram och festprogram ska göras, musiken ska fixas, bröllopsdans övas in, ris och såpbublor ska köpas och packas in, dekorationerna ska fixas Nej, detta får jag dela med 19Juli panik tråden!
Desutom har de skrivit om min lilla klinik i Alt for Damerna, en dansk veckotidning, så det är attans mycket att göra på jobbet! (men det är kul!) âlskar mitt jobb!
Skulle f¨rsöka hitta ett pilates träningsprogram för lår och bakdel. Det är där jag får allt fet att sitta(nej, det går inte att punktträna, men strama upp lite kan man ju...) Det syns ju som tur var inte i min brudklänning, men sen på starnden i portugal. Tänk att ha smala solbrända ben. Det skulle inte vara illa. Men jag kan tydligtvis bara bli smal om midjan och ryggen... (yes, I'm the walking pear!)
Nä, ut med mig! Hejdå tjejer, ha en bra dag!