Nu har jag promenerat till och från jobbet för första gången (sitter hos en kund, ca 30 min härifrån). Hem var det bara spöregn, jag halkade runt i mina skor och paraplyet orkade inte längre hålla tätt när det spöregnade så. Blött, blött - men jag gick! Haha, för tre veckor sedan hade jag lätt tagit tunnelbanan i det vädret. Men min motivation till att få åtminstone 1h promenad varje dag i kombination med att jag inte ville betala tunnelbana för att åka EN station gjorde att jag gick.
Och när jag kom hem hade stegräknarna kommit! Så nu har jag satt igång den och klämt fast den i byxlinningen. Kommer ju inte hinna upp i några 10 000 steg ikväll - framförallt inte i det här vädret, men kan vara kul att se hur mycket man promenerar runt i lägenheten en vanlig vardagskväll!
malintrollet,
gud, så duktig du är! Jag har en våg, men väger mig bara på onsdagar
Är inte såå säker på att det har gått jättebra sedan förra onsdagen. Men det avslöjas på onsdag
Härligt det låter med dejtandet! Klart det finns fördelar (och inte bara nackdelar) med åldersskillnad! Vet du nu hur gammal han är?
Sommargrönt,
ja, klart lättare att motionera när det är kul! Jag lovar att jag är försiktig på banan. När jag spelade som yngre skadade jag ju både hand- och fotled, och dessa skador är inte läkta ÄN, så jodå, jag är väldigt uppmärksam på kroppen - framför allt när jag håller i ett tennisracket. Grattis till 69
BrudSeptember2008,
Wow, vad duktig du har varit! 0,2kg klarar du ju denna vecka!!! Och jag håller med - svett gör att det känns som om man verkligen förbränner
Mikabella,
du är ju för söt! Vilket peppande! Kurera dig väl.