Haha det är bra att du är lite sträng!
Låter ju som en jätte fin present! Gullig han är din blivande!
Belöningen är sjuuuk mycker kläder
I en storlek mindre. Haha det är dyrt att ha klädbutik OCH gå ner i vikt
Står här i nya snygga sandalen från Tiger, riktigt fina guld/beiga sidenbyxor från Fillipa K och ett av Hunkey Dorys suveräna bas linnen
Tajt linne! Det var längesen kan jag lova! Känner tom lite sugen på att börja använda vitt igen! Löjlig jag vet, en ljusa jeans o vita kläder är min skräck
Nya delmålet är -1,5 kg innansemestern börjar v 33! Sen är sista och min drömvikt 1,5 kg bort till 30 augusti! Sen ska jag hålla den. 52kg på 157 kg kurvig kropp kommer bli toppen
Mätte mitt "riktiga" BMI på en sån där bra "fett"våg...Finns på simhuset, o om jag väger 52 så har jag ett fint bmi på 21. Bra va? Känns bra iaf!
Grattis igen sötis. NJUT nu av dagen o sola lite åt stackare som jag som måste jobba 
Sommargrönt skrev 2008-07-24 10:41:11 följande:
Tack så mycket!Fick en så fin ring av min blivande, som jag ska ha på högra handen på bröllopet. Det var tre små ringar i en. En med en grön sten på, en med en silverkula på och en med en pärla på. Det är vårt bröllopstema. Så söt han är. *Jätteglad*.Vi ska förresten gå ut med hunden i skogen, 8 km, i eftermiddag. Det borde ju göra att tårta är okej...Grattis till ännu mer viktnedgång! Du är ju stadigt på väg! Ingen platå här längre inte! Och vad spelar 4 dagars försenad målgång för roll, i ett helt liv?! Grattis. Och så vill jag ha belöningen redovisad! Vad blev det?! Och vad är det nya delmålet? *sträng*